kijken jullie even de nieuwe lijst met uitgerekende/bevaldatums na...

Hoi meiden,

Ik zag straks op de topic zijn er nog geen baby's geboren dat de lijst niet meer klopt...
Ik heb even een nieuwe topic aangemaakt, maar volgens mij staat niet iedereen op die lijst.. Heb een van de laatste lijsten gekopieerd en in de nieuwe topic geplaatst.

Kijk even of je er nog bij staat.
WIl je iets toevoegen veranderen, gebruik dan altijd de laatste reactie die je kopieert.
Zo blijft de lijst up to date...
Anders klopt er niks meer van!!!

Hopelijk houden we de lijst zo actueel...

Nog ff volhouden meiden!!!
Het is al 2 juli..............

grtjs
mama Peet

he mamma peet, bedankt hoor je bent geweldig. . werd er vanmorgen helemaal kribbig van hahaha, maar hadgeen tijd om er wat aan te doen. thanks. zo is de lijst perfect.

xx bambi

Super Peet! Dat ziet er weer netjes uit, zie ik alleen net wéér iemand die zichzelf met uitgerekende datum 25 juli onderaan de lijst heeft geplaatst... Snap ik niks van, zucht!

Truste, K

Relax meiden... met zoveel mensen die aan dezelfde lijst zitten (en sommige hebben misschien minder talent voor lijstjes dan jullie ;-) of vinden het minder belangrijk) is het gedoemd om toch een beetje een rotzooi te worden. Dus ik ben blij met jullie eindredaktie en zo gaat het wel goedkomen!
Ik hoop snel de lijst te updaten.. pfff.. Mijn man en ik hadden het er gisteren over: omdat iedereen het over vroeggeboorte heeft bij tweelingen ga je er een beetje op rekenen en valt het tegen als het langer duurt. Nu hebben we een beetje het idee dat het gewoon niet meer gaat gebeuren haha.. wat natuurlijk onzin is.
groetjes, Rudy

Hé Rudy,

Je hebt helemaal gelijk, daar moet ik ook niet over zeiken! Ach, laten we het inderdaad   maar op de hormonen gooien ;-)

Ik kan me voorstellen dat je met de tweeling in je buik de zwangerschap best lang vindt duren! Iedereen roept inderdaad: Oooh, die komen toch te vroeg! Maar als je dan toch langer dan 37 weken loopt, dan is dat toch wel raar!

Hou nog even vol, meid (en ook de andere meiden!).

Liefs, K

Terug
Bovenaan