kijken jullie ook bij de 'juni-mama's' ?

Ik kijk af en toe even bij de juni mama's. Gewoon ff spieken wie er geboren worden, hoe ze heten, hoe de eerste weken gaan....
En dan te bedenken dat dat bij ons binnen een week of 6 tot  9 ook alweer  zover is.

Ben ik de enige die dat doet of zijn jullie ook zo 'nieuwsgierig' ?

Groetjes Manda 30.6

Ik moet zeggen dat ik dat niet doe, maar kam we wel voorstellen dat het leuk is. Ik lees nog wel steeds mee op het zomer 07 forum, maar niet meer zo fanatiek. Heb er niet zoveel tijd voor.
Ga denk ik binnenkort wel een keer kijken, even zien of onze namen voorkomen

groetjes daan

hoi,

ik "spiek"ook elke dag wel even of er weer wat geboren is.....deedt ikm overgens ook bij de meimama's, gewoon nieuwschierig en idd even kijken welke namen er gekozen zijn!!

groetjes susanne

Ook ik kijk bij de junimama's. Maar ik kijk eigenlijk elke maand. Dus vanaf januari al wel. Ik kijk ook zeker naar de namen. Omdat wij er eigenlijk nog niet helemaal uit zijn. En de naam, die wij wel hebben, of ik die er tussen zie staan.
Hebben jullie DE of Jullie naam er al ergens tussen zie staan??

Groetjes

Ik kijk ook elke maand, nu ook al bij juli.
Daarna zijn wij al aan de beurt...
Ik heb DE naam nog niet gezien.
Wel een jongensnaam die ik erg leuk vind. Nu twijfel ik dus.
Mijn man niet, die heeft zoiets van: we waren er toch uit.

Goed idee! Ik heb nog niet gegluurd, maar het lijkt mij wel leuk om 'in de stemming' te komen. Hopelijk veel verhalen over soepel lopende bevallingen hihi.

Manda: als je die mensen niet kent zou ik toch voor die naam gaan hoor. Zo lang het geen top tien naam is (maar dat is natuurlijk persoonlijk of je je daardoor laat weerhouden). Je hebt ook wel sites waarop je kan zien hoe vaak een bep. naam in 2008 gebruikt is. Volgens mij is die ergens op het forum al genoemd, maar ik ben de naam natuurlijk al lang weer vergeten. Van de site bedoel ik dan hè...niet van de baby haha.

Groetjes Sacah

Terug
Bovenaan