he hoi,pas op een verjaardag ging het over babyboom,dus ik de x erop kijken wou weleens zien hoe en wat..
ik vindt het programma 2ledig aan de ene kant vindt ik het ontroerend/sneu om te zien hoe het bij sommige niet wil,en aan de andere kant erger ik me rot om andere stellen.
er zit een stel in vry jong ik kom zo niet op de naamzy had al 1 kindje uit een eerdere relatie..nou hoe zy over alles denkt en praat,en dat''ajaxstel'',jezus zeg als je al in die molen zit en ajax belangrijker vindt!!!
ik kreeg het te pakken bij dat stel (geloof 2e afl)wat al 5 jr bezig is,ook omdat ik van heel dichtbij meemaak dat t echt niet wil na alle zhtrajekten.
mede daardoor besef ik maar al te goed hoe geluk een zwangerschap is en uiteindelijk een gezond babytje.bij ons was het drek pats boem raak en daar ben ik heel blij om.
ik vind het programma kan eens onder de aandacht brengen dat het ook anders kan gaan en daar staan velen niet bij stil..men zegt te snel;goh en jullie nog geen kleintje?terwijl je vaak niet weet wat z''on iemand meemaakt.ik vindt het knap dat de stellen zoiets ''intiems'' eigenlijk durven te delen met de kijker,ik zou in hun plaats het niet doen.groetjes