Kijken jullie ook naar babyboom??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik vind het een erg leuk programma. Ik vind het ook leerzaam, zeker omdat je ook ziet dat zwanger worden niet van zelfsprekend is.

Wat vinden jullie van het programma??

Groetjes Sonja

he hoi,pas op een verjaardag ging het over babyboom,dus ik de x erop kijken wou weleens zien hoe en wat..
ik vindt het programma 2ledig aan de ene kant vindt ik het ontroerend/sneu om te zien hoe het bij sommige niet wil,en aan de andere kant erger ik me rot om andere stellen.
er zit een stel in vry jong ik kom zo niet op de naamzy had al 1 kindje uit een eerdere relatie..nou hoe zy over alles denkt en praat,en dat''ajaxstel'',jezus zeg als je al in die molen zit en ajax belangrijker vindt!!!
ik kreeg het te pakken bij dat stel (geloof 2e afl)wat al 5 jr bezig is,ook omdat ik van heel dichtbij meemaak dat t echt niet wil na alle zhtrajekten.
mede daardoor besef ik maar al te goed hoe geluk een zwangerschap is en uiteindelijk een gezond babytje.bij ons was het drek pats boem raak en daar ben ik heel blij om.
ik vind het programma kan eens onder de aandacht brengen dat het ook anders kan gaan en daar staan velen niet bij stil..men zegt te snel;goh en jullie nog geen kleintje?terwijl je vaak niet weet wat z''on iemand meemaakt.ik vindt het knap dat de stellen zoiets ''intiems'' eigenlijk durven te delen met de kijker,ik zou in hun plaats het niet doen.groetjes

Ik heb het nog nooit gezien. Op welk net is dat dan en hoelaat??

X saskia
mv Rik 18,5 wk

Ja, ik kijk zeker naar Baby boom. Erg leuk om naar te kijken hoor. Wij willen zo graag een tweede kindje en ik krijg helemaal de kriebels als ik al die vrouwen zwangerschapstesten zie doen en de echo's zie en zo...

Even uit m'n hoofd is het op Ned. 1. Het is in ieder geval  op donderdagavond om 20.30.

Groetjes, Marisa

Ik kijk het ook. Heb zelf 4,5 jaar in de molen gezeten en 7 pogingen/behandelingen achter de rug om een kindje te krijgen dus ik herken veel. Onze dochter Mette is het resultaat van een succesvolle ivf behandeling. Sommige dingen uit babyboom brengen bij ons ook veel nare herinneringen boven. Dingen die je bent vergeten en dan toch weer even herinnert. Toch blijft het programma trekken.

x ing

Jaa, wij kijken er ook naar. Ook omdat vrienden van ons eraan mee doen... (die nu zwanger is van een tweeling...).
Gr, Anne-Marie

Hoi,

Ik kijk ook naar babyboom, wij hebben een dochter via icsi dus ik herken veel in het programma, moet zeggen dat ik er ook wel blij mee ben want zoals al eerder gezegd, dan beseffen mensen dat het niet vanzelfsprekend is en hoe moeilijk het is als het niet lukt.

Groetjes Carin.

Terug
Bovenaan