Kijken, maar niet aankomen.....

A

Anoniem

Guest
Lyanne blijft redelijk van de boom af, behalve als ze denkt dat wij niet kijken, boefje!
Ze kan er ook gewoon naar zitten kijken en dan heeft ze hele verhalen tegen de boom!

Groetjes, Marieke

Kay luisterd ook heel erg goed. Als hij er heen loopt om te gaan kijken dan zeg ik altijd "voorzichtig he". Hij kijkt me dan aan, lacht en zegt dan "Bal".. De scheet..

Kay luisterd zowiezo erg goed en weet erg goed waar hij wel en niet aan mag komen. In principe mag hij aan alles komen in de huiskamer, maar als hij toch ergens aan zit wat niet mag en ik zeg "Nee" dan kijkt hij alleen even boos en gaat dan weer iets anders doen hahaha..

Hier dus ook een manneke dat wijzend naar de boom blijf staan en geniet van alle lampjes..

Esmé mv kay

Mijn meisje vind het heel normaal de boom,komt er niet aan.Toen we hem aan opzetten waren al niet,kijkt er wel soms na of als je erna vraagt maar verder...
groetjes gaby

Schattig zoals ze erbij zit zeg!!

Sophie vind de boom het einde en kan er he-le-maal enthousiast van worden. Maar aankomen mag niet en dat heeft ze al snel door. Dus hier ook een grote boom, met echte ballen en twee enthousiaste kindjes erbij haha.

Geniet lekker van je gezinnetje,
Susan

Ach kijk die lieve schat nou toch zitten en wat grappig dat ze de boom een verhaaltje vertelt..hihi.
Ons Tess heeft eigenlijk helemaal geen erg in de kerstboom,als je vraagt"Waar zijn de mooie lichtjes?",dan wijst ze er wel naar maar thats it.
Mooi foto hoor Marieke van je kleine meid!

Liefs Kitty en Tess

wat een lieve foto! Milo weet het ook heel goed. Hij kijkt naar de boom, kijkt naar ons, zwaait met zijn vingertje, schudt met zijn hoofd terwijl hij druk "nee! nee!" zegt, hhaha. Hij heeft 'm 1 keer met hele stoute ogen omgegooid, voor het effect denk ik

Lydia vindt de boeboe, zoals zij alle kerstbomen noemt, ook prachtig! Ze zit er neit aan, heeft 1 x een appeltje wat erin hangt voorzichtig aangeraakt, verder niet! Gehorozame kindjes hier hoor!

haha wat schattig !
Ik heb mijn boom veilig op de kast staan.
Maar kasper was gisteren bij opa en oma en die hebben een mooie grote boom. Waar kasper zo af en toe een slinger uit moest trekken of heel hard tegen ging schreeuwen.

liefs pauline mv kasper

Terug
Bovenaan