kijkoperatie gehad, aantal vraagjes.

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag (22-01) heb ik een kijkoperatie in de baarmoeder gehad.
Nu is mijn vraag hoelang ik niet mag autorijden en hoelang raden ze je aan om niet te gaan werken?
Ook heb ik een afspraak bij de sportschool waar ik me voor aan heb gemeld. Ik moet dan 2 februari een conditietest doen. (fietsen, gewichten) Is dat nog te vroeg en kan ik de afspraak beter nog even uitstellen of zou dat al wel weer kunnen.

De hechtingen mogen een week na de operatie eruit...is het beter dat ik wacht met werken tot ze eruit zijn?

Ik lees ook verschillende dingen over dat je een tijdje geen sex mag hebben, en auto mag rijden (week?)
Graag jullie ervaringen.

Bedankt.

Gr. Niek

Hoi Niek,

Je mag ip gewoon alles doen alleen de vraag is of je wel alles kan? Hebben ze alleen via je baarmoeder gekeken? of ook via je buik? want in dat laatste geval kan het wel een paar weken duren voordat je je buikspieren volledig kan gebruiken. Maar i.p. mag het gewoon.

Succes Ester

O
ik had nog niet geantwoord op je andere vragen...

Sex: mag als je niet meer vloeit, maar weet niet of je daar wel zin in hebt.
Werken mag ook gewoon, met of zonder hectingen (dan denk ik gelijk dat je ook via je buik bent geopereerd )
en autorijden mag ook gewoon.

Ik ben zelf echt een aantal weken thuis gebleven maar bij mij hadden ze een hoop gedaan tijdens de ok.

Ester

Ik mocht na de kijkoperatie een week niet autorijden en 2 weken niet sporten. Blijkbaar voor elk ziekenhuis anders? Ik ben dinsdag geopereerd, en maandag weer gaan werken. Had toch nog wel last van de wond bij mijn navel

Terug
Bovenaan