Kijkoperatie gehad en nu?

Hoi Hoi,

Ik heb afgelopen donderdag een kijkoperatie gehad, ging allemaal prima. Er is niets gevonden, dus wat dat betreft zit het wel goed.
Wat ik me nu wel afvraag is of mijn cyclus "gewoon" gaat zoals elke maand. Of heeft de KO er verwarring in gebracht? Normaal voel ik mijn ei nu ongeveer, maar ik voel nog niets. Maar ja....ik voel nu ook wel andere dingen in mijn buik.

Iemand ervaring mee?

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Bij mij liep mijn cyclus gewoon door zoals altijd. Misschien dat er een paar dagen verschil in lengte zat, maar echt niet veel.
"Men" zegt wel 's dat je nu ietsjes vruchtbaarder bent omdat alles daarbinnen doorgespoeld is, maar bij mij had het niet geholpen. Desalniettemin, mocht je er zin in hebben, dan zou ik er zeker voor gaan...

Succes,
Esk

Hoi Karin

Ik heb toen wel seks gehad net na mn ko, wel wat onhandiger natuurlijk ivm de beurse buik, maar wilde de kans niet laten lopen, helaas heeft die voor mij ook niet geholpen, heb de ko in juni gehad en ben nu in afwachting van wat de eerste iui heeft gedaan.
MAar als je denkt dat je ei er aan zit te komen en ke kan seks hebben zou ik het doen.

Succes

Hoi karin,

Ook mijn cyclus was gewoon hetzelfde na KO als voorheen.
Ik had zelf niet zoveel zin om direct er weer voor te gaan diezelfde maand haha even geen polonaise aan mijn lijf dacht ik.
Heb je nog last gehad na de narcose van je schouders enzo?

gr suusje

Hoi Karin,

Ik heb dan geen KO gehad maar een HSG. Toevallig dat vandaag de gy heb gevraagd of dat het kan zijn dat mijn laatste cyclus daardoor korter was. Zij zei dat de HSG daar in ieder geval geen invloed op heeft.

Ik zou zeggen, als je niet teveel last hebt gewoon doorgaan waar je mee bezig was;-)

Hoi Karin,

BELANGRIJK: is er ook contrastvloeistof gespoten om te kijken of je eileiders goed doorgankelijk zijn? Zo ja, dan is het niet aan te raden om zwanger te worden als de KO vlak voor je ei is uitgevoerd. Dat was bij mij namelijk het geval en toen heb ik gevraagd of die vloeistof niet schadelijk is voor een eventuele bevruchte eicel. Dokter adviseerde me toen om niet zwanger te worden aangezien die contrastvloeistof nog wel een paar dagen in je lichaam blijft en dat je nooit weet of dit schadelijke gevolgen voor je eventuele kindje zal hebben. Wel vreemd dat ik er zelf naar moest vragen, maar wil het je toch even meegeven.

Heb overigens een gewone cyclus gehad na de KO.

Groet,
Julia

Hoi Hoi,

Nou als jullie een gewone cyclus hadden dan ga ik daar ook maar vanuit bij mij. Als het goed is komt hij rond het weekend. Ik voel nog niets, maar misschien is dat wel verbeterd door de KO ook al hebben ze niet veel gedaan.

Suusje: Ja, ik heb behoorlijk last gehad van de lucht. Bij mijn schouders maar ook rond mijn milt. Ik heb vaak de hik en daar zat volgens mij ook een "bel" want hikken deed zeer!! Nu is het volgens mij helemaal weg. En nu beginnen die hechtingen lekker te jeuken!

Julia, ze hebben geen contrastvloeistof gespoten maar wel één of andere inkt. Volgens mij is contrastvloeistof alleen nodig zodat je het op een echo kan zien?

Thanx allemaal!!

Ik weet niet wat voor spul het was, maar het was in ieder geval blauw dus kan ook maar een soort 'inkt' zijn. Tijdens de KO zagen ze vervolgens door die vloeistof dat mijn eileiders goed doorgankelijk waren. Dus niet via een echo, maar tijdens de KO zelf.

Groet,
Julia

Terug
Bovenaan