Kijkoperatie gehad........

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Lig nog bij te komen van de operatie maar lang leven internet hahahah

Meteen nadat ik wakker werd werd er verteld dat alles goed is gegaan en ze niks bijzonders hebben gevonden. De arts is kort daarna langs geweest en heeft verteld wat ze gezien hebben. Ze had wat stipjes endiometrose gezien maar dat zou normaal niet ontdekt worden als ik deze operatie niet zou hebben.

Ben erg opgelucht en moest huilen van blijschap! Lig nu nog even bij te komen, pijn valt erg mee. Ga nu even wat eten en mag rond 7 uur als alles goed is naar huis.

Ben benieuwd wanneer we kunnen starten met Clomid.....

Thanks voor het duimen!

Fijn dat alles goed is, En nu maar afwachten wanneer je mag starten dus, spannend weer...
Beterschap en rust lekker uit.
Heb zelf al keer eerst kijkoperatie gehad, voor mijn buik (had zo'n 13 jaar geleden veel en heftige buikpijn) en daarna geen last direct maar paar dagen later wel dus goed rusten hoor.

Liefs

Fijn dat het achter de rug is! Succes met bijkomen en hopelijk kunnen jullie snel verder...

Ooh meid, wat ben ik blij dat er niets bijzonders is gevonden en natuurlijk dat de pijn mee valt!
Wat ben je toch een gekkie, half wakker van de opratie en nu alweer actief. Haha!
Pas maar goed op jezelf en neem jezelf in acht hoor! Laat je maar lekker in de watten leggen van het weekend! En nu hopen dat je gauw met clomid mag beginnen en ook gauw zwanger bent!

Lieve knuff Lynn.

Thanks meiden! Net ff uit ged geweest... Calt wat tegen maar is te doen haha

Ga zeker rustig aan doen, iets wat ik normaal niet zo goed kan........ Ben benieuwd.

Hoop ook zo de afspraak te krijgen en hoop dat het snel is :) moet binnenkort ongesteld worden dus hoop niet dat we tot de volgende ronde hoeven te wachten....... Al moet ik er nu niet aan denken hahahs

Fijn weekend!

Hey beauty!

Wat ben je toch een ding he!! inderdaad, lang leve het internet hahahaha!!!!!!

Maar ontzettend goed en fijn om te horen dat het zo goed is gegaan!!!! En wat een geluk dat het er allemaal zo goed uit ziet!!!!!
Dat vergroot alle kansen!!! Super om te lezen!

Laat je lekker verwennen hoor dit weekend, loop jezelf niet voorbij meid!

Veel liefs

Super nieuws, wat goed! Hopen dat je snel met Clomid zwanger mag worden. Niks staat het weer in de weg toc;-)

Doe rustig aan morgen en de komende dagen.
Wenser

zo dat is gelukkig achter de rug.. en iig goed nieuws.

Terug
Bovenaan