kijkoperatie

Morgen krijg ik een kijkoperatie... ben erg benieuwd...zie er nu nog niet zo tegenop maar zal morgen wel zenuwachtig zijn denk ik.
Wanneer je meer wilt weten, komt er hier een link naar een filmpje wat ik op internet vond. Ik vond het heel informatief. Het is niet eng maar als je er niet tegenkunt, kijk je het gewoon niet.
Ik zal verder mijn persoonlijke ervaring hier vertellen, zodra ik daartoe "in staat ben".
Veel succes allemaal...
en liefs van Truitje

http://www.fertimagazine.nl/films/laparoscopie.htm

Hoi Truitje,
Ik heb dinsdag de operatie gehad'. Je hoeft je nergens zorgen om te maken. Neem achteraf wel genoeg tijd om te herstellen. Ik dacht met een week wel weer helemaal hersteld te zijn maar ik ben nog suf van de narcose en de wondjes zijn nog pijnlijk. Ze hebben mij wel meteen behandeld wat vrij pijnlijk was maar de operatie op zich is echt peanuts!

Sterkte en succes!
Gr.Inge

Hoi Inge!
dank je wel zeg voor je opbeurende woorden ...ik heb een week ziek gepland en op mijn werk weten ze ongeveer hoe en wat...dus hoef ook niet geheimzinnig te doen, als ik langer ziek ben dan is dat gewoon zo.
Geen idee wat ze bij mij vinden, ik voel me eigenlijk wel goed, alleen altijd veel menstruatiepijn..ben dus een beetje bang voor endometriose..
maar morgen weten we het, dus afwachten

groetjes
Truitje
PS...ik heb jouw advies wel opgevolgd hoor, en even gekeken in de historie van dit forum, bij Inge...bedankt voor je eerdere tip!

Hoi truitje,
hetzelfde advies: neem de tijd, bij mij ging t iets sneller omdat ze niet behandeld hadden, maar doe t zoals je gevoel t zegt. werken valt toch tegen ook al ben je thuis wel weer enigszins ok...ik duim voor je dat je een goede uitslag hebt! lis

Ik heb het zelfde advies, de Laparoscopie zelf viel erg mee. Was nog nooit geopereerd en dus MEGA zenuwachtig. Nergens voor nodig. Maar neem wel je tijd om te herstellen. Ik kon moeilijk zitten en mijn hechtingen gingen iets ontsteken. Ook bleef ik aardig vloeien (en ik kreeg de griep erbij) Maar goed het is toch een buikoperatie, ookal heb je maar een paar sneetjes (die haast niet meer te zien zijn bij me) ze zitten toch flink te rommelen bij je vanbinnen. Neem het er even van en ziek lekker uit daarna.

Succes

ik zit nu ook te wachten op een telefoontje van het zh wanneer ik terecht kan voor een kijkoperatie .
ik ben er erg zenuwachtig voor en als ik zo eens lees zal ik dan ook maar een weekje vrij pakken geloof ik.
we wachten in spanning af

kus joyce22

Terug
Bovenaan