kijkoperatie

Hallo dames,

Daar ben ik dan weer, net terug uit het ziekenhuis voor een echo. Vrijdag weer terug want ze denken dat dan ongeveer m'n ei zal hebben. Ze volgen deze cuclus nog en als we dan terugkomen van vakantie en ik weer niet zwanger ben, gaan ze een kijkoperatie doen. Daar zie ik wel tegenop hoor.. Ik heb gelezen dat er meer dames zijn die in dezelfde fase zitten als wij dus dames.. misschien kunnen we wat steun vinden bij elkaar, ervaringen delen en de spanning af en toe van je af typen...Ik heb het wel tegen een aantal collega's verteld, allemaal vrouwen onder elkaar en sommigen hebben dit ook gehad. Het is toch fijn als iemand weeet wat je doormaakt en weet hoe het voelt. Want voor ons is het ook allemaal nieuw! Nou groetjes van mij en ik hoop dat het zwangerschapsvirus ons ook zal treffen. Liefs Lill.

Hoi Lill,

You're back! Goeie timing, net je ei in het weekend! Dat wordt lekker vanjantekanteren dus, hihi. Hopelijk hoef je kijkoperatie niet te ondergaan, meid. Maar het kan ook meevallen hoor!

Fijn voor je dat je je 'ei' bij een paar collega's kwijt kunt, is wel erg fijn dat je je niet bezwaard hoeft te voelen als je weer 'ns naar het zh moet of je hebt een schouder nodig van iemand...

lfs. Suus

Hoi lill,
ik hoop ook dat de kijkoperatie niet nodig is, maar als dat wel het geval is hebben inge en truitje (of truida, sorry dames) en ik er ook 1 gehad. dus mocht t nodig zijn kunnen we je er alles van vertellen. omdat ze je buik niet helemaal open maken maar met gaatjes werken en de operatie niet zo lang duurt is het niet zo heel zwaar en ben je na een paar dagen weer op de been. het hangt er wel vanaf hoe je er op reageert natuurlijk en of ze ook meteen behandelen. maar je slaapt meestal s avonds gewoon weer in je eigen bedje, wat natuurlijk heel fijn is.
Gaan ze alleen je cyclus volgen nu, of kunnen ze ook nog iets voor je doen? groetjes, lis

Hoi Lill,
No worry's hoor! Het valt reuze mee. De operatie gaan onder narcose dus daar slaap je lekker doorheen. Als je wakker wordt ga je meteen terug naar de zaal om bij te komen en een boterhammetje te eten.
Aan het eind van de dag naar huis en dan gewoon even twee weken rust in plannen (ziekmelden dus). Je krijgt goede pijnstillers mee. De eerste 2 nachten slaap je slecht en daarna komt het bijkomen. Lekker DVD's huren dus!

Maarree vooralsnog gaan we er natuurlijk vanuit dat het niet nodig is.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan