kijkoperatie

Hoi meiden

ik heb gister een afspraak gemaakt voor een kijkoperatie, ik moet de 22 juli onder het mes. ik ben nu niet echt zenuwachtig maar mijn man des te meer. Hij zegt jij moet alles ondergaan ik sta aan de zijlijn en daar heeft hij het moelijk mee. Hij gaat wel overal mee naar toe gelukkig. Maar hij zegt in lever mijn zaadjes in en ik ben klaar. en erg benieuwd of ze wat vinden, krijg je dat gelijk te horen.
meiden klus ze allemaal.

liefs winnie

Hoi Winnie,

Een kijkoperatie vond ik reuze meevallen. Neem een week de tijd om te herstellen, dan zit je ruim en ga je jezelf niet opjagen... de eerste 2-3 dagen ben je heel moe van de narcose namelijk. De uitslag hoor je meteen na je operatie (terijl je nog half onder zeil bent-goed opletten dus) daarna hoor je het van je eigen gyn in een nieuwe afspraak. Ik bleek endometriose te hebben en nog wat leuke geintjes van Moeder Natuur.. succes!

Maartje

Hoi Winnie,

Ik vond hem ook meevallen hoor! Ik heb er alleen langer last van gehad en had 2 weken nodig voordat ik weer aan de slag kon. Ze hebben bij mij ook wel meteen de boel vrijgemaakt dus dat scheelt ook. Alleen maar kijken is minder pijnlijk denk ik. Je man hoeft zich geen zorgen te maken hoor! Het woord operatie maakt het spannend maar eigenlijk valt het erg mee. Je mag dezelfde dag weer naar huis. Hij mag je natuurlijk wel verwennen met lekkere kopjes thee en liflafjes.
Mijn gyn. zei dat als mannen alles moesten doen ons ras uitgestorven zou zijn. Wij vrouwen moeten dus van nature de klus klaren en hebben des te meer reden om ons door onze mannen eens lekker te laten verwennen! (haha)

Succes en neem echt even de tijd!

gr. inge

Terug
Bovenaan