kijkoperatie

hoi allemaal,ik houd het kort want ik heb nog ijn in mijn buik en mijn wondjes knellen nog als ik zit,ik heb dus gisteren kijkoperatie gehad en gelukkig was alles goed daar binnen maar ik had niet verwacht dat het na de narcose zo zwaar zou zijn ik wa gisteren harstikke ziek en vandaag voel ik me ook nog niet zo goed en heb buikpijn en de wondjes steken ook nog erg,ik zou vrijdag weer gaan werken maar dat lijkt me dus nog niet zn goed idee.
nou moet ik 10 nov weer terug om het verder bespreken dus wachten we wel weer af.
gr mutske

Hallo Mutske
Wat fijn dat alles goed is daar bij je binnen. Gefeliciteerd! Hoop voor je dat je je gauw weer wat beter voelt.

Ik moet volgende week woensdag naar de gyn en ik ben bang dat ik ook een kijkoperatie ga krijgen. Ik zie er nu al tegenop.

Groetjes
patricia

hoi bedankt voor je lieve berichtje!!!
ben je ook al lang bezig?en heb je ook al verschillende onderzoeken gehad?
ik hoop niet voor je dat het zo ver moet komen voor kijkoperatie maar dat je gewoon zwanger bent.
heeel veel succes en ik hoor het nog wel he.
gr mutske

Hoi Mutske,

Wat fijn voor je dat je de operatie achter de rug hebt en dat alles goed is. Toch altijd weer spannend! Nu maar weer afwachten inderdaad wat de volgende stap is; ik ben zeer benieuwd want 10 november ben ook ik aan de beurt voor een kijkoperatie.
Sterkte en laat je lekker verwennen!

Groetjes Ankie

Hallo Mutske,

Wij zijn 3 maart 2003 gestopt met de pil, dus we zijn alweer een tijdje bezig ja. Als het goed is hebben we nu bijna alle testen gehad om te kijken wat er aan de hand is. Behalve dan die kijk operatie. Ik weet ook niet zeker of dat al aan de orde is hoor. Mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik het zo ontzettend onregelmatig ben. Er kan zomaar twee of drie maanden tussen zitten. Dan worden je kansen ook wel een beetje erg klein hè. Zelfs nu ik aan de clomid ben zit er nog acht weken tussen mijn laatste menstruatie en nu. Dat is echt niet leuk vooral omdat je zo zit te hopen.... en dan koop je, tegen beter weten in, een test en als die dan weer negatief is...Nou ja dat hoef ik jullie niet te vertellen denk ik. Ik heb vanmiddag een maansteen aangeschaft en ik hoop maar dat tie een beetje gaat werken. Ik hoorde dat hij zo hard kan gaan werken dat hij zelfs kan barsten. Misschien is het bijgeloof maar wie weet.... Ik ben zo langzamerhand in voor alles.
Groetjes
Patricia

hoi mutske
gelukkig dat het wel allemaal goed is, maar wat komt er nu? heb je daar al een idee van of hoor je dat op 10 november. wel fijn dat je vrij snel door wordt geholpen (of vergis ik me?)
doe je het een beetje rustig aan de komende dagen en laat je maar lekker verwennen (profiteren mag nu best wel ;). liefs simone

Terug
Bovenaan