kijkoperatie

Saskia,

Ik heb ook een Laparoscopie moeten ondergaan, maar dan voor het doorspuiten van mijn eileiders

Het is mij 200% meegevallen.
Ik was nog nooit geopereerd. En wist dus niet wat me precies te wachten stond. Ik werd gelukkig al vroeg (8.15 uur) geholpen, en ik was geloof ik al snel weer terug. Pijn had ik wel. Maar vooral van het gas wat ze in je bui spuiten om zo alles op te blazen en het beter te kunnen bekijken.
Maar echt het viel mij dus mee. Ik zou het zo weer doen (wanneer nodig natuurlijk, een hobby wil ik er niet van maken)

Succes en sterkte!

Groetjes,

Cynthia

Hoi Saskia,

Ik heb dezelfde operatie gehad als Cynthia. Het is heel goed te doen hoor. neem wel even de rust daarna. Ik ben 2 weekies thuis gebleven om volledig te herstellen. Ik had last van mijn buik en rug maar allemaal houdbaar.
Succes!
inge

Ik heb in augustus de kijkoperatie gehad en het is me enorm meegevallen, idd het gas.... daar doet je rechterschouder zeer van als je omhoog komt. Ik heb uiteindelijk maar een dag na de operatie plat gelegen en de volgende dag rustig aan gedaan en toen ben ik toch ´s avonds naar een tuinfeest geweest, dus geloof me.... het valt echt mee!!

Liefs Lill

Terug
Bovenaan