kijkoperatie

A

Anoniem

Guest

hallo ik heb nu 3 keer iui gehad en twee miskramen nu gaan ze een kijkoperatie bij mij doen ik zie er vreselijk tegen op zijn er meiden die hier ervaring mee hebben dan hoor ik het graag
nou ik hoop dat er meiden zijn die mij er wat meer over kunnen vertellen
xxx jes annebel

annabel,

ik heb er geen ervaring mee, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen.
Maar bij mij hangt ie ook boven mijn hoofd en ik kan me dus heeeel goed
voorstellen hoe jij je voelt. Ik wil je daarom heel veel sterkte en
succes wensen! Als je geen reacties krijgt, moet je even in het archief
zoeken of op www.obgyn.nl   onder de nederlandse forums. Daar  
wordt veel geschreven over de   kijkoperatie.

liefs van Nathanja

Hoi Annabel,

Ik heb op 5 april een kijkoperatie gehad. Het valt allemaal reuze mee. Je wordt volledig onder narcose gebracht. Sommige mensen worden daarna misselijk maar daar heb ik gelukkig nooit last van gehad.  Er worden twee kleine sneetjes gemaakt. Een in je bikinilijn en een in/onder je navel.

na de operatie mag je gelijk naar huis. Soms moet je nog even wachten op de uitslag. Dan moet je wel even een weekje rustig aan doen met zware dingen tillen enz. En ik raad je aan om diezelfde dag echt nog in bed te blijven liggen (het beste is 2 dagen) dan is je narcose er ook goed uit. Het kan zijn dat je last krijgt van je schouders. Ze spuiten gas in je buik zodat ze alles beter kunnen zien, maar niet alles kunnen ze eruit halen. Dit moet dan via je longen gebeuren. en dan wil het wel tegen je schouders drukken. Ik had hier geen last van aangezien ik vanuit de buik adem. Mijn schoonzusje ademt vanuit de borstkast en had hier dus wel last van. Dat is dus voor iedereen verschillend.

jeetje een heel verhaal is het geworden.

Veel sterkt en succes. En bedenk dat je nu wel misschien een antwoord krijgt waarom het niet lukt.

Veel liefs en groetjes

Nicole

Hoi,

Ik heb hem een paar dagen terug gehad...