kijkoperatie

A

Anoniem

Guest
hallo
ik moet dinsdag een kijkoperatie ondergaan
wie heeft dit ook gehad en kan mij daar wat over vertekllen
ik zie der zo tegen op nou ik hoop dat er iemand is die hier wat
over vertellen kan
nou ik wacht af groetjes annebel

Hoi Annabel,

ik heb een maand geleden een kijkoperatie gehad.
ik kreeg 1 sneetje in mijn navel en 1 in het oude litteken van mn keizersnee. Daar had ik maar en klein beetje last van.
Wat wel erg veel pijn deed waren mn schouders. Het koolzuurgas drukte daar heel erg op, dus ik moest echt wel plat liggen. 2 Dagen heb ik rustig aan gedaan, daarna ging het steeds beter.
Ik zag er ook erg tegen op, en had die 1e 2 dagen echt wel last.
Ook zijn mn eileiders doorgespoten en alles zag er goed uit.
Ik moet 4 sept weer naar de gyn.

Veel suc6!

Liefs Janu

Hoi Annabel,

Ik heb mijn kijkoperatie in april gehad. Wel weer een tijdje geleden maar ik weet het nog goed. Je krijgt inderdaad 2 sneetjes. Bij ons in het ziekenhuis waren ze ook allemaal heel aardig. Je merkt er allemaal niets van. Doordat ze gas in je buik spuiten om alles beter te kunnen zien kun je na de operatie last hebben van je schouders omdat het gas wat nog in je buik zit via je longen naar buiten moet. Dit geeft wat druk op je schouders. Bij mij hebben ze gelijk de HSG-test gedaan.

Ik had er gelukkig geen last van, waarschijnlijk omdat ik via mijn buik inadem. Heel diep dus. Zeker weten doe ik het ook niet.

Van de narcose had ik ook geen last alleen erg moe. Maarja dan ga je lekker in bed liggen. Ik ben uiteindelijk een weekje thuisgebleven voor de zekerheid.

Ik wil je in iedergeval veel succes wensen. En als je nog vragen hebt, je kunt hier altijd terecht.

Groetjes

Nicole

ik heb inmiddels 3 kijkoperaties achter de rug aan mijn eileider en eierstok

De eerste 2 keren had ik er veel meer last van als de laatste keer.

ik had alle 3 de keren 3 sneetjes 1 in navel, 1 in onderbuik en 1 zijkant vd onderbuik.(hangt denk ik van gyn af)

Ik heb inderdaad ook wat last van mijn schouder gehad net of je zware spierpijn hebt, komt door het gas.

Het verschil met de laatste keer en de 1e keren is dat ze nu wisten waar ze moesten zoeken dus ze hebben niet alles aan de kant gehad om te bekijken...

Je moet er een kleine 2 wkn voor uit trekken voor je weer de oude bent, bij de 1 zal dit sneller gaan dan bij de ander.

geef aan dat je er tegenop ziet, doe dit alsjeblieft dan word je meestal wat beter opgevangen.Net die ene aai over je bol of iemand die je hand vast pakt op de ok maakt het wat gemakkelijker..

Wat wil je nog meer weten?
Gaan ze kijken naar verklevingen enzo??
Dit staat mij ook te wachten als ik in okt nog niet zwanger ben...

sterkte en vraag maar raak en hou ons op de hoogte,,

gr Elora

Hoi,

Ik hoor eigenlijk thuis op het forum van de mei- moeders, maar was even aan het rond snuffelen.

Ik heb vorige week een kijkoperatie gehad. Mijn spiraaltje was gedeeltelijk door mijn baarmoederwand gegaan en zat dus vast.

Ik zag er ook erg tegenop. De operatie viel me mee, is logisch als je heerlijk slaapt van de narcose. Maar de twee dagen daarna heb ik toch nog wel wat pijn gehad en had ook last van mijn schouders.

Verder had ik een klein sneetje bij mijn navel en eentje aan de zijkant van mijn onderbuik.

Al met al is het me toch wel mee gevallen, maak je dus niet teveel zorgen.

Groetjes,
Paula

Terug
Bovenaan