Kijktips

<p>Mijn verlof is aangebroken! Tussen alle wasjes door, breng ik aardig wat tijd relaxed op de bank door.</p><p>Ik ben opzoek naar leuke kijktips (films, series, tv programma's) op tv / videoland / netflix.</p><p>Wie helpt mee een lijstje te maken?</p><p> </p><p>Ik begin alvast:</p><p>- vier handen op 1 buik</p><p>- badmoms</p>

Op Netflix:
The Let Down (komische serie over een nieuwe mama zijn)
Casa de Papel (superspannend!)
Modern Family (Altijd leuk)
Queer Eye (Feel good)
The Good Place (vermakelijk)

Hi! 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van de wat zwaardere films en series houd met een verhaal en niet echt van de vrouwen wegkijk series, dus mocht je hier af en toe zin in hebben: 
1. The Red Sea Diving Resort. Film. (Met Michiel Huisman, prettig om naar te kijken :) ) Gaat over Ethiopische joden die via Soedan naar Israel worden gesmokkeld door Israelisch leger. (geheime dienst en marine). Waargebeurd eind jaren 70, begin jaren 80. 
2. Detroit. Film, Waargebeurd. Rellen in Detroit ivm gelijke rechten negeroide ras. Worden 3 jonge donkere knullen (onterecht) overhoop geschoten door de blanke politie. Heel heftige film wel.
3. Welke hier wel aan gerelateerd is mocht je dit goed vinden is When They See us Now. Ook waargebeurd. 4 jonge tienerknullen (donker) worden onterecht veroordeeld voor een brute verkrachting in een park. Oprah Winfrey geproduceerd. Is een miniserie. 4 afleveringen meen ik. 
4. Zone Blanche. Serie. Beetje mysterieus. Frans dorpje waar de raarste moorden plaatsvinden. Moet je van houden.... 
5. Contratiempo. Film, Spaanse thriller. Aanrader!!! Bizarre wending aan het einde. 
6. First they killed my father. Over bewind Rode Khmer in Cambodja. 
7. The Sinner, weet niet of je deze al gezien hebt maar ik vond het geweldig. Met name seizoen 1. De 2e vond ik minder. 
8. Fauda. Israelische serie over leger. Strijd tussen Israel en Palestina. Super goed naar mijn mening. 
9. When heroes fly. Ook Israelische serie over vrouw die vermist raakt in Colombia en terecht komt in een soort sekte die met hallucinerende drugs mensen kan genezen (mentaal en fysiek) 
Zoals je leest, ik houd dus wel van buitenlandse (vooral niet te Amerikaans en Hollywood) films en series met een verhaal. Maar goed, ik wilde je deze titels niet onthouden! Allen te zien op netflix. 
Geniet van je verlof!!!!

Kwam toevallig pasgeleden een bericht op Facebook tegen:
https://www.babybytes.nl/nieuws/de-leukste-films-om-tijdens-de-zwangerschap-te-kijken&edit=1&moved=
Misschien zit daar wat leuks tussen! Geniet van je verlof?

lekker wegkijk serie:  the good witch op Netflix 
Orange is the new black op Netflix
Geen idee of je van vlogs houd maar ik heb erg genoten van de zwangerschapsvlogs van Saar koningsberge. Vooral omdat ze alles voor je uitprobeert en sommige heel herkenbaar zijn! 
Ik kijk me hele verlof al kerst films dus ik denk dat je er niet zoveel aan hebt.. hihi 

Terug
Bovenaan