Kiki, moi en el

Nou kiki ik ga je niet volgen naar het februari forum. En zal dus met moi doorgaan naar de volgende ronde.
Ja, helaas ben ik net ongi geworden. Ik baal echt als een stekker. Had echt gedacht en gehoopt dat het deze keer raak zou zijn. Af en toe wordt ik er echt moedeloos van. Wie had dat gedacht dat we zo lang ( voor mijn gevoel dan) zo lang bezig zijn om zwanger te worden. Bah, ik baal echt. Heb zonet ook even echt gehuild. Jacob heeft me wel heel lieg getroost, maar geloof dat voor de mannen de teleurstelling toch anders is. Hij vond het wel erg jammer. Maar ze dat we er de volgende ronde gewoon weer voor gingen. Moet daar nu nog even niet aan denken. ben nu even heel zielig. Ga lekker met mijn pyjama op de bank tv kijken.
Nog een prettig weekend en hoop snel iets van jullie te horen.

Liefs een verdrietige janna nienke

Hè Janna Nienke, wat ontzettend balen meis'! En nog twee dagen te vroeg ook toch? Is je cyclus heel erg van slag nu, of valt het wel binnen de grenzen? Blijf je nu wel hier op het 'lager' forum, anders moeten we steeds zo naar elkaar zoeken. De wachttijd voor een adoptiekindje is op het ogenbblik drie jaar, dus we weten waar we aan beginnen!

Nou, inderdaad: pyjama aan en alleen nog maar chocola eten vanavond. Sterkte allebei (want jouw Jacob leest wel mee af en toe toch).

Hoi andere meiden,
Ja, we zijn er nog, waren allebei zo moe (hij is vanochtend om 5 uur begonnen en ik ....?) dat we even een uurtje zijn gaan slapen. Ik ga een weekendje wachten (niet navelstaren maar kruiskijken in dit geval). Ondanks een minder leuk bericht wens ik jullie een heel fijn weekend. Duim en bid voor me alsjeblieft.

Tot gauw, liefs, el.

Verast om nog iets van je te horen. Maar wel leuk. Meestal ben ik 1 of 2 dagen te vroeg. Het is wel wat schommelend.
Had ik net even nodig een berichtje van jullie. Jacob is naar de bouw. Moeten nog dingen klaar voor morgen.
Nou ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben. Waar gaat de reis heen eigelijk? Ik zal aan je denken en hoop dat het voor jou wel raak is.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Bah, wat rot voor jullie joh!! Ik kom net pas thuis, dus vandaar mijn late berichtje!! Altijd weer een k** moment waar je weer even doorheen moet!! Voor mannen is het toch anders,,,die van mij is ook erg teleurgesteld, maar niet zo intens als ik dan ben! In ons lichaam speelt van alles af en moet het gebeuren ja, toch??

Wel gezellig,,blijven we samen nog even op dit forum hangen en wie weet straks naar het maart-forum,,,,een lente kindje!!

Meissie, ik hoop dat je je straks weer wat beter voelt!

Liefs moi xxxx

Hoi Janna Nienke,
Ik lees het nu pas, onze computer had er gisteravond ineens geen zin meer in...
Wat balen, joh! Ik ben het helemaal met Moi eens, voor ons is de teleurstelling veel groter omdat je eigenlijk niet alleen baalt van die rode zee, maar je bent ook teleurgesteld in je eigen lijf. Ik kreeg altijd de neiging om mijn baarmoeder toe te schreeuwen: doe nou eens waar je voor gemaakt bent!
Wie weet ga je straks met Moi gezellig naar het maartforum (is trouwens ook een veel makkelijkere naam om te typen dan februariforum, daar struikel ik elke keer over).

Els ouders hebben een sta-caravan/huisje in Zeeland en daar gaan ze zo'n beetje om het weekend naar toe. Lekker hoor elke keer van die mini-vakanties.

Hoe lang ben jij nou eigenlijk bezig Janna Nienke (van Moi weet ik het wel)? Ik besef steeds meer hoeveel geluk wij hebben gehad en ik heb net met mijn vriend afgesproken dat ik me na zijn verjaardag aan gaan melden voor Moeders voor Moeders. Wij hebben niet zo'n heel groot huis en ik heb niet zoveel zin dat iemand straks een krat met van die flesjes ergens vind in plaats van een krat bier!

Vanmiddag hebben wij verjaardag dus ik spreek jullie vanavond denk ik pas weer, hou je taai!

liefs Kiki

Terug
Bovenaan