kilo´s

hallo dames

even benieuwd of we al lekker zijn aangekomen.
in heb begin ben ik 3 kilo afgevallen door het overgeven.
maar afgelopen week weer op de weeg schaal gestaan bij de verloskundige en de 3 kilo zit er weerbij bij + 2 extra kilo´s
ik ben nu 22 weken en mijn buikje begin nu te groeien.
ik kan nog wel al mijn eigen broeken aan.

groetjes nelleke

hoi hoi!
ik ben begonnen met 57 kilo, de eerste 12 weken 7 kilo afgevallen door veel overgeven, op dit moment ben ik bijna 25 weken en zit ondertusen op de 63 kilo, de killotjes dus al duidelijk weer ingehaald !!!

:)

hoi hoi ik ben nu 8 kilo aangekomen, heb al een aardige buik!! heb al heel lang mijn eigen kleding niet meer aan.
heel netjes nu vorige keer zat ik nu al op zo een 20 kilo, was dan ook 35 kilo zeker aangekomen!!!
ik heb grote buiken met kleine kindjes erin hahahaha ach zo hebben ze lekker de ruimte gehad hahahaha

Ik zit nu op 6kg, ben niet afgevallen aan het begin. Maar heb wel t gvoel dat t nu echt snel gaat met de kilos. Mis maar wat meer fruit eten en minder snoepe.

Hallo,

Ik ben in het begin ook 3 kilo afgevallen vanwegen het overgeven...
Maar ben heel snel naar positiekleding moeten overstappen omdat mijn broeken niet lekker meer zaten...
Ben nu 10 kilo aangekomen (24w,4d)
Ik weet dat dit erg veel al is vooral bij een eerste kindje, heb ook al een hele flinke buik...
Als het met het kindje goed gaat vind ik alles prima..
Na de bavalling gaan we maar weer dieëten ;)

Ik ben 24wk 5dgn en 5 kg aangekomen. Dus het gaat rustig aan. Ik moet zeggen dat ik ook bijna niet toegeef aan lekkere vreetmomentjes. Daarnaast is mijn buikje nog vrij klein. Geeft niks hoor, want ik ben toch wel heerlijk trots!!!

Terug
Bovenaan