Kilo's aankomen

Hoi hoi,

Ben gewoon benieuwd hoeveel iedereen is aangekomen tot nu toe. Ik ben begonnen op 54 kg en toen ietsje afgevallen en zit nu op 59 kg. Ben 24 weken, heb het idee dat het heeeel netjes in tot nu toe. Maar dat zegt niks over de eindspurt he, hahaha.

Hoeveel zijn jullie aangekomen? En vinden jullie het leuk of vervelend?

Hi,

Ik ben van mijzelf al best zwaar.
Maar ik ben nu 22 weken zwanger en 0,5 kilo aangekomen.
Netjes he.
Maar goed het zegt natuurlijk niks.
Het schijnt dat lichte mensen vaak meer aankomen dan zwaardere mensen.

Groetjes Suzie

Hoi hoi,

Bij 20 weken was ik 4 kilo aangekomen, ben nu 24 weken en mag donderdag weer naar de verloskundige, verwacht dat ik nu zo op 5 kilo zit, we zullen zien.
Vanaf nu schijn je ongeveer 2 kilo per maand aan te komen, dus zou ik uiteindelijk op een kilo of 12 komen, ben ik tevreden over hoor! Ik snoep ook niet veel, heb wel meer trek in snelle hap zoals pizza's mmmm

liefs Daantje

Hoi Meiden,

Ik was bij de 18 weken ca 4 kg aangekomen.
Bij de verloskundige hebben ze nog nooit gewogen.
Ik ben nu op vakantie dus dan weeg ik lekker niet.
zit nu over de 21 weken en verwacht dat ik nu toch wel op 5 kg zal zitten.
we zullen het zien na de vakantie.
Meestal heb ik er dan normaalgesproken toch al 3 kg extra aan zitten, maar heb op een of andere manier het gevoel dat dat nu wel minder zal zijn.

Hoop dat ik niet te dik wordt (wel een mooie ronde buik natuurlijk).
wij gaan namelijk eind oktober trouwen en dan zou het mooi zijn als ik nog enigsinds een mooi smal gezicht heb.
Heb hier op vakantie een hele mooie trouwjurk gekocht.
Zwart (kleed mooi af) en het is niet eens een zwangerschaps jurk (wel gala) en deze is een paar maten groter en stretch.

Groetjes
Anita

Mmmmmmm, afgelopen controle ben ik op de weegschaal gaan staan en toen was er al 10 kilo bijgekomen . Verloskundige vond het ook wel veel aangezien het de eerste is. Nu ben ik van mijzelf gelukkig niet echt zwaar maar ik hoor wel uit mijn omgeving dat ik wel wat dikker ben geworden........Als ik mijn moeder achterna ging heb ik nog 16 kilo te gaan. Dit terwijl ik niet echt meer snoep dan anders.
xxx

hallo,

ik ben nu 24 weken en 5 dagen en ben 10 kilo aangekomen. maar dat was ik 5 weken geleden ook al. heb net 3 weken vakantie gehad dus dacht echt dat ik was aangekomen maar gelukkig is dat niet het geval. gelukkig was ik van mezelf niet dik want ik begon met 50.

groetjes angela

Hoi,
Ik ben nu 21 weken van een tweeling en ben tot nu toe 7,5 kilo aangekomen. Als er nog 7,5 bij zouden komen is dat toch nog netjes..maar je weet 't niet. Ben verders op mijn lichaam niet echt aangekomen, hopelijk blijft dat zo.

Veel groeiplezier iedereen!

Ik was bij 21 weken 4,5 kilo aangekomen, netjes vind ik zelf. Zeker als je je bedenkt dat ik rond die tijd bij de eerste al 12 kilo was aangekomen. Als het zo blijft gaan als het nu gaat, zal ik waarschijnlijk totaal minder aankomen als in mijn eerste zwangerschap (27 kilo ! ) en dat vind ik heeeeeeelemaal niet erg .

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan