Kilo's deel 400

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Bijna iedereen heeft het over flubberbuiken etc. Maar ik ben juist slanker dan voor de zwangerschap, ben ruim 20 kilo kwijt en zoals je ziet, dat is toch ook niet altijd charmant!!

Groetjes, Marieke

Nou bij mij moeten die 20 kilo's nog. Ben al bij nummertje 6. Dus het gaat de goede kant op. Nu maar hopen dat ik niet zulke lappen vel overhoud (ws wel).
Liefs NElleke

Hier ook een afvaller, nou ja de knoop is door gehakt.
Niet meer snoepen, heel heel heel veel drinken. Paardrijden doe ik 1 keer in de week (goed voor de bovenbenen en het buik(je))
En we gaan een jogger kopen zodat mama elke dag met Yoëll kan skeeleren!!
JEEEEEEJ we gaan er tegenaan.

Pauline

Ps ik vind die hond helemaal super!

ik wil ook afvallen maar de knop is nog niet helemaal om. Ik verzin elke keer wel een andere smoes om een paar dagen later te beginnen.
Toch maar een keer mijn best gaan doen.

Groetjes sandra

Hoi hoi,

Ik ben niet aan het lijnen hoor. Ik geef bv, dus mag dat niet eens. Het vliegt er gewoon zomaar van af, terwijl ik met Pasen toch heel wat chocolade eitjes naar binnen heb gewerkt. Sorry, kan er ook niets aan doen, maar ben er uiteraard wel blij mee!

Gr. Marieke

Ben wel heeeeeeeeeeeel jaloers zeg!!
Ik ben nu al een tijdje aan de lijn en ben nu bijna 6 kilo kwijt, dus het gaat wel lekker.... Nog maar een stuk of 15 te gaan.....haha

Liefs Annet

Hoi...

Bij mij is het wonder boven wonder andersom..
Ik was altijd heel flink en na de geboorte van mijn dochter zaten de meeste kilo's er ook weer aan nadat ik bijna 15 kilo kwijt was van voor mijn zwangerschap.

Nu na de bevalling van Dawin snap ik er helemaal niks van maar ben van de 94 kilo van voor de zwangerschap nu nog maar 78 kilo, en nog steeds val ik af terwijl ik er niks aan doe!
Ben er wel erggg blij mee,omdat ik ook de andere kant ken.
Heb vandaag ook voor het eerst maatje 40/42 gekocht wauw wa voelde ik me goed zeg toen ik het paste en het meteen goed zat!

Nu mijn buikje nog, die gelukkig niet flubber is maar toch duidelijk zichtbaar!

Liefs bianca

Terug
Bovenaan