kilo's

Hi Meiden,

Hoe gaat het bij jullie met de kilo's? Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en ruim 4 kilo gegroeid. Daarvan waren de eerste 3 in de eerste 6 weken al. Mijn buik groeit als kool, ziet er echt superzwanger uit, maar de kilo's vallen me nog mee, nu maar hopen dat het dadelijk niet ineens storm loopt hahaha, maar ben bang van wel...

groetjes Mick

Ben nu 17 weken onderweg en 4,5 kilo aangekomen. Afgelopen week niet gewogen en verwacht nu toch wel 5 kilo (of meer!) Gaat wel redelijk hard.
1ste zwangerschap ook rond deze tijd 5 kilo aangekomen en uiteindelijk zat er 22 kilo bij. We zullen zien hoe het gaat!

Groetjes

Ik ben zondag 17 wk zwanger en 2,5 kilo afgevallen..

Maar heb de laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad en dat heeft er beslist mee te maken.  

Gezien mijn vorige zwangerschap zal ik de schade vast wel weer inhalen, ik was toen namelijk bijna 30 kilo aangekomen!!!

Het stomme is dat ik al echt een mega buik heb.. Maar goed..

Hier geen weegschaal dus moet even afwachten tot de volgende afspraak bij de VK .

Esmé mv Kay en ???

hoi hoi

Ik moet eerlijk zeggen, ben eigenlijk niet zo bezig met mijn gewicht. Sta echt niet elke dag of week op de weegschaal, toevallig moest ik afgelopen maandag naar de VK en heb me daar even gewogen. Resultaat 3 kilo erbij, nou best netjes dacht ik zo!!
Ben nu 17,4 weken zwanger, als je mijn buik ziet denk je dat er meer aanzit maar is toch echt niet zo.

Gr Naomi

Ik ben nu 2 kilo aangekomen. Bij mijn eerste was ik nu ongeveer 5 aangekomen van de in totaal ruim 30. Ik hoop het nu wat meer binnen de perken te houden. Mijn buik valt verrassend genoeg nog mee. Ik heb sinds een week een buikje, ben nu 17 weken, terwijl ik omdat het de tweede is, dit eerder verwacht had.
We gaan het allemaal wel zien!

Hallo,

Ik ben nu 17 weken en 5 kilo aangekomen. Ik heb het nog niet teruggezocht maar volgens mij was ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen rond deze tijd al meer aangekomen........Maar ik ben bij de 1e 18 kilo aangekomen en bij de 2e 22 kilo dus ik reken maar weer op in de 20 kilo uiteindelijk, haha.

Liefs Wendy
(mama van Noah & Danio)

Ik heb het schema nog van mijn moeder toen ze zwanger was van mij, ben benieuwd of ik gelijk blijf lopen. Vandaag 19 weken zwanger en buik is prima te zien. Ben tot nu toe 3 kilo aangekomen.

Terug
Bovenaan