kilootjes...

tijdens de zwangerschap hielden we bij wat er aan kwam... maar nu moet alles er natuurlijk weer af.

ik woog voor de zwangerschap 70 kg.
aan het eind van de zwangerscah ongeveer 80kg (he de laatste 2 weken niet gewogen ivm ziekenhuisopname)
en nu.....

67 kg!

hoe zit dat bij jullie?
ik moet nu mijn buikje nog wat strakker zien te krijgen en dan weeg ik ws minder dan dat ik jaren gewogen heb!

groetjes carina

Nou ik ben er nog niet hoor. Woog voor de zwangerschap 74 en aan het einde 94. Zit nu op de 83 dus ben al goed op weg. Kan niet wachten tot ik weer kan gaan sporten, want het lijkt nog steeds of ik zwanger ben hahaha.

Margot

Hoi,

Ik woog voor de zwangerschap 64/65 kilo en aan het einde van de zwangerschap woog ik 92 kilo (ik had het hellp syndroom en hield heel veel vocht vast). Nu 8 weken na de bevalling van de tweeling weeg ik 68 kilo. Ik vind het erg moeilijk om de laatste kilo's kwijt te raken. Ik pas ook nog steeds niet mijn kleren, ik blijf een buikje houden dus ik moet echt aan de sportschool gaan geloven. Denk dat ik volgende week maar de eerste stap richting de sportschool zet.

Groetjes, Floor

Hallo allemaal

Voor mijn zwangerschap woog ik ongeveer 48 kilo, aan het eind ongeveer 61 (ik viel af,,,) en nu rond de 51. Mijn buik is bijna weg. Mijn buikspieren staan nog ver uit elkaar; dit zorgt nog voor een "buikje". Binnenkort ga ik weer naar de fysio in de hoop dit weer goed te krijgen. De laatste kilo's gaan vanzelf (heb ik 2 keer eerder ervaren) en anders is het ook best haha.

Groetjes, Sheila (m.v. Nils 23-02).

Ik ben tijdens mijn zwangerschap 16 kilo aangekomen, en daar zijn er nu 14 van af..
Nog 2 kilo te gaan...

Gaat wel langzaam omdat ik nog niet zoveel beweging heb gehad ivm subtotaal ruptuur.
Het gaat nu veel beter en kan al langzaam grotere afstanden wandelen.. hopenlijk als het weer straks beter is dat ik veel kan wandelen, en daarna de sportschool weer opzoeken.

Heb nog wel een flink buikje, maar dat heb ik nog over gehouden aan mijn eerste zwangerschap van 2.5 geleden. En ik had altijd een strakke buik..
Maarja..ik heb nu wel 2 mooie kindjes en dat is ook heel wat waard.
Dat word gewoon de sportschool en als het er niet helemaal afgaat, jammer dan!

Elise mv Merel en Thomas

Tja.... Ik ben begonnen met 72 kilo. Aan het eind van de zwangerschap woog ik 97!!!! kilo. En nu ben ik alweer een paar weekjes stabiel rond de 84.

Ik denk niet dat dit er op korte termijn afgaat. Door de borstvoeding (en mn de nachtvoedingen) heb ik de hele dag honger als een paard. En ik kan ook nog niet sporten door mijn rugklachten en de hematoom die ik heb gehad.

Ooit hoop ik weer rond de 70 uit te komen. Maar wanneer??? dat zien we nog wel. Ben in elk geval nog niet toe aan een streng dieet of zoiets.

Terug
Bovenaan