kilootjes?

ik ben vandaag op de weegschaal gaan staan!!!

ik was bij mijn ouders en dacht..laat ik het eens doen ;)
nou, valt mee, zo'n 3 kilo erbij, dat wordt vanavond dus maccen, hahahahahaha.

hoe gaat het bij jullie?

Hoi suzan,
ik ben nu 16 weken.
ik let helemaal nergens op...ga helemaal los, niet meer te stoppen joh!?!
Ik ben ook begonnen met 1 a 2 kilo 'overgewicht' van 3 jaar geleden...
lekker belangrijk, na deze zwangerschap gaan we wel weer aan de slag, jajajajaja,blablababla.
eerst zien dan geloven ;)
ik vrees wel dat ik nu meer aan ga komen dan bij de eerste want toen was ik nog bijna niks aangekomen!

Oke, dus wel al een aardig eindje onderweg ;)

Hahaha, ik ken dat wel een beetje, dat niet meer te stoppen! Heb voornamelijk op gekke momenten trek in gekke dingen! Middag op de avond trek in een boterham met pindakaas enzo! :S

Ken die smoesjes, na de zwangerschap goed sporten etc. ;)

Pff, wel lekker hoor, niets aankomen bij een zwangerschap! Heb ook 2 vriendinnen die die mazzel hadden, maar helaas.....!

Nou omdat ik bij mijn zoon wel 32 kilo was aangekomen pas ik nu erg goed op mijn eten...

eerst ben ik 3 kilo afgevallen tot week 12... en ben nu 16w3d en denk ik nog op -1 kilo. Maar kan best al weer op mijn start gewicht zijn.

Ik ben -6.8 kilo afgevallen, maar had nog 20 kilo van de vorige keer (6 jaar geleden....!) eraan zitten.. Ben nu 15w+4d of 16w+4d en sta nog steeds op -6.8 kilo. Doe hier niets voor, maar heb gewoon nog geen grote eetlust (die normaal enorm is!) maar vind het helemaaaal niet erg, hahahah.

Ben eerst ruim 2 kilo afgevallen en er zit nu weer bijna 2 kilo bij. Ben dus wel aangekomen, maar nog niets zwaarder dan dat ik voor de zwangerschap was. Ik probeer er ook echt een beetje op te letten, maar vooralsnog hoef ik er gelukkig niet te veel moeite voor te doen. Ben wel bang dat ik wat te veel suikers binnen krijg ; )
Ik ben 14 weken en 3 dagen, 't kan dus nog alle kanten op!

ik heb daar (nog) geen last van
dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben tot nu toe 4 kilo afgevallen
nu ben ik al niet een slanke den dus ik kan het hebben, maar dat afvallen komt voornamelijk omdat ik nauwelijks kan eten
beetje bij beetje komt mijn eetlust weer trug dus ik ben benieuwd hoeveel ik donderdag bij de vk weeg..
(dan is mijn 2e echo)

Terug
Bovenaan