Kilootjes

Momenteel ben ik 22 weken zwanger en 7,5 kg. aangekomen. Hoeveel komen jullie aan? Ik eet normaal, heb geen vreetbuien en eet dus niet meer als toen ik niet zwanger was. Is dit een hoog aantal kilo's of is dit normaal? Graag hoor ik jullie ervaringen!

Groetjes!

ik ben nu 23 weken en 3 dagen en ben nu 7 kilo aangekomen ook ik eet normaal.
waarschijnlijk heb je veel vrucht water hebben ze dat niet gezecht bij je echo bij mij namalijk wel.

ik ben vandaag 20 weken en ben 5 kg aangekomen dus valt wel mee ik eet niks raars en snoep niet al teveel eet wel meer fruit
gelukkig niet veel afgevallen ben totaal niet misselijk geweest
ook wel fijn!
groetjes

hee dames,

ik heb ook al 8 kilo eraan bij 23 weken.....:( Hoop dat het nu wat rustiger gaat, maar ja nu gaat kindje natuurlijk pas echt groeien. Mijn buik is echt niet mega en ook mijn noppiesbroek is 'gewoon' maat S, dus het zal allemaal wel meevallen, maar als ik het hardop zeg denk ik toch: oe... groetjes!

Oeps.......... ik vrees dat ik er met kop en schouders bovenuit steek.... Ik ben maar liefst 10 kg aangekomen in 22 weken. Van 62,5 naar 72,5............. Buik is wel aardig gegroeid, maar dat het 10 kg scheelt..... dat had ik niet verwacht!

Succes allemaal nog met het sjouwen van die kilo's.

x
Uma

ik ben 23 weken 3 d en nu 2 kilo aangekomen.
bij me eerste was ik bij 20 weken 10 kilo aangekomen en de laatste 18 weken nog eens 15 kilo dus 25 totaal en 2 weken tevroeg geboren.
nu valt het dus mee met 2 kilo op bijna 24 weken.
moet wel zeggen dat ik nog 10 kilo van me vorige zwangerschap eraan had. toen ik weer zwanger werd

Terug
Bovenaan