kilo's aangekomen

nou tot nu toe ben ik 600 gram aan gekomen ik zit ook nog steeds in me eigen kleren ben nu 30 weken zwanger ben er wel blij mee dat ik niet veel aan kom kijken wat de komende 10 weken nog gaan brengen

Hoi Hoi,

Ik zit nu op 4.5kg en ben 31weken.... Is geloof ik nog niet echt veel maar goed, die kleine woog nu al 1800 gram ongeveer zei de VK. Ik had zelf echt verwacht dat ik 20kg aan zou komen... gelukkig niet inderdaad!!

lekker toch!

X

Hoi,

Ik ben inmiddels 9,5 kilo aangekomen met 31,5 week. Valt me nog alles mee. Ben vooral in het begin snel aangekomen. De laatste weken gaat het met grammetjes erbij. Gelukkig heb ik alleen 'buik' en draag ik verder ook gewoon nog mijn eigen kleren.

Liefs

o echt, ik ben inmiddels 15 kilo aangekomen. en pas echt nergens meer in. zelfs niet meer in mijn schoenen. ben nu 29 weken... hoop echt dat die kilos er weer afgaan.. en weer snel op de 65 kilo zit.

liefs inge

Ben nu zo'n 9 a 10 kg aangekomen en ben maandag 30 wk.
Vorige zwangerschap in totaal 20 kg, dus hoop niet dat dit een herhaling wordt daarvan ;-)
Het is er toen gelukkig (met hard werken) wel weer afgegaan, maar daarom juist is het wel extra moeilijk om de kg's er weer aan te zien komen...
Moet het maar zien als n voorraadje...

Hoi,
Ik ben as dinsdag 32 weken en ik ben tot nu toe 15 kilo aangekomen.
Gelukkig draag ik van voren, dus van de achterkant zie je niet echt dat ik ben aangekomen.
Ik zie na mijn bevalling wel weer hoe de kilo's eraf gaan.

Groetjes

Hi!

Bij mij gaat het nu gelukkig een stuk minder hard dan tijdens mijn vorige zwangerschap! Toen zat ik op het eind op + 21 kilo... Was er gelukkig na een maand of 11 weer af.
Maar tja, toen werd ik dus weer zwanger :)

Ik zit nu op + 7,5 kilo en ben 30,5 weken.
Ik moet zeggen dat ik de laatste 3 weken qua gewicht geen gram meer aankom maar wel enorm in buikomvang. Heel maf.
Ik heb ook eigenlijk geen eetlust, al mijn hele zwangerschap niet echt.
Terwijl ik tijdens mijn vorige zwangerschap altijd honger had...

Zo zie je maar dat werkelijk iedere zwangerschap weer totaal anders is!

X
Evje

Terug
Bovenaan