kilo's deel 2!!!!

Hij doet het weer eens niet zie ik, k heb van de week wel een reactie gehad van jonge gezinnen dat ze het probleem gingen oplossen en dat ze bezig zijn met allemaal testen!

@Dittie Ik had gereageerd op jouw berichtje, ik snap niet dat jouw VK moeilijk doet! Gemiddeld kom je 12-15 kg aan dus je bent nog maar op de helft en dat is een gemiddeld gewicht, er zijn dus zat mama's die meer aankomen. Lekker laten praten en als jij jezelf goed voelt is het goed!

Liefs Janne

Ik ben u zo'n 8 kilo aangekomen. Heb van de vk nog geen reactie hierop gehad. Ik moet ook ieder keer met al m'n kleding en schoenen aan op de weegschaal. En ja, van de zomer had ik een jurkje aan met slippers, terwijl ik vorige keer een spijkerbroek aan had en dichte schoenen.
Dat zal niet veel schelen, maar op mijn eigen weegschaal 's ochtends na het palssen en bloot, scheelt toch echt wel een kilo.
Hahaaha, waar maken we ons toch druk om, als die kleine het maar goed doet, werken wij die kilo's er over 4 maanden wel weer af.
Groetjes

ja idd! Ik vind het ook erg belangrijk dat het goed gaat met onze kleine baby. En ook al blijft er straks een kilootje ofzo aan zitten, nou dan ben ik nog niet dik hoor. En al zou dat zo zijn, ik snap die vk's echt niet hoor.
Ik zei dat het bij mijn vorige zwangerschap ook snel kwijt was, zegt ze: ja maar nu wordt je ouder... Ouder??? Hallo ben 23! Ik vind het trouwens ook een vreselijke praktijk maar ja, ik ben afhankelijk van de fiets en meer zit er hier niet in de buurt.

hahahaha ouder!!! Ze doet net of je 45 word! Niet echt fijn dat je nergens anders terecht kan! Het is zo belangrijk een fijne VK praktijk!
Bij de eerste kwam k 30 kg aan bijna en ze hebben er nooit wat van gezegd. Gewoon een kilo per week bijna.... dus als er iemand aankomt!! :D Probeer je niet te veel aan te trekken he meis, komt best goed en als je een kilootje meer of minder.....

Ik kan me wel voorstellen dat het niet fijn voelt! Is dit je 2e kindje?

Liefs

Ja, ik heb een zoontje die 20 jan 2 wordt.
Nee, maakt mij echt niets uit hoor van dat aankomen, vind alleen zo stom dat ze daar steeds een opmerking van maken.

Hoi hoi,
Vervelend zeg als je VK zo zit te zeuren over je gewicht. Bij mijn praktijk is dat gelukkig niet zo, ik ben daar nog nooit gewogen! De VK heeft dus geen idee hoeveel ik al ben aangekomen en ze vraagt er ook niet naar, dus ik laat dat ook lekker zo. Wel bizar inderdaad als ze gaan zeggen dat je nu ouder bent! :S Ik ben ook 23 jaar en volgens mij zijn wij juist nu de jongere generatie mama's. Heel veel zwangere zin 30,35 jaar. Dan zijn wij eigenlijk nog piepjong toch? hihi.
Lekker laten zeuren dus die VK!
liefs,
mar

@ Dittie, wat een zeur is die vk van jou zeg. Wat een rare opmerking over je leeftijd. Je bent hartstikke jong!
Lekker laten zeuren, je weet zelf wel beter.
Liefs, Peet

Ja, met 23 wordt je wel echt een dagje ouder... NOT, haha. Kom ik aan met mijn 35 jaar.

Ik ben inmiddels 8 kilo aangekomen en volgens mij lijkt dat erg op het schema van de andere 2. TOen ben ik rond de 14 a 15 kilo aangekomen en was ik ze met een paar weekjes na de bevalling ook alweeer kwijt. Sterker nog, door de borstvoeding schoot ik zelfs onder mijn oude gewicht

Terug
Bovenaan