Kilo's en buikomvang

Vandaag de magische grens van 100cm omvang bereikt. En nog maar precies 10 kg aangekomen :D
Van achter zie je nog steeds niet dat ik zwanger ben gezien de kleine echt van voren ligt.

Ben vandaag 34 weken (afgaand van wat de VK zegt) Maar de laatste loodjes beginnen toch wel vrij zwaar te worden. Ben blij dat het weer toch wat minder warm gaat worden in de loop van de week

Hallo MarloesDD...

Bij mij is het ietsje meer...
Mijn buikomvang is inmiddels 118 cm en
ik ben 20 kilo bijgekomen...
Ben dus een klein baby olifantje...
Morgen ben ik 35 weken... Ben ook blij dat het minder warm wordt...dus nog ff volhouden..
Sterkte ermee...

groetjes nanjer

Mijn buikomvang is 120 cm en ben nu rond de 18 kilo aangekomen...ging zo goed, maar laatste weken echt liters vocht dat ik vasthou..maar goed hopelijk ben ik die dan ook snel kwijt na de bevalling!

hallo dames,

buikomvang weet ik niet zal eens een meetlint kopen de kilo's ja bijna 5 hele kilo's erbij. ik eet echt normaal maar de kilo's blijven gewoon uit bij mij. terwijl iedereen had verwacht dat ik een kamerolifant zou worden!

Ik ben nu iets minder dan 7 klio aangekomen, 35+6 weken en qua omvang nu 105 cm.

De afgelopen 2 controles was ik afgevallen, de kleine groeit prima, maar ik kom dus niet aan. Van achter zie je bij mij ook niets, de kleine zit naar voren en al erg omlaag.

Terug
Bovenaan