KILOS

hallo allemaal
ik heb eigenlijk een vraagje
als het goed is ben ik nu 6 weken zwanger
maar mijn buik groeit nu al en jeukt ook de hele tijd
ook ben ik al 4 kilo aangekomen
kan dit?????
het is niet zo dat ik nu abnormaal veel eet, naar mij gevoel eet ik nu juist minder dan eerst heb namelijk geen eetlust
wie herkent dit?????
groetjes debra
 
Hallo Debra,

Ik ben 7w en 5d zwanger en ben al zo dik dat iedereen vraagt of ik zwanger ben. Ik kan het echt niet meer verbergen en heb ook mijn positiekleding aan. Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik gelijk gaan groeien. Dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook, alleen iets minder snel. Ik ben ook al 4 kilo aangekomen. Ik ben wel al trots op mijn buik hoor. Van mij mag iedereen het weten, maar ik wil toch eigenlijk de echo afwachten.

Succes met je zwangerschap.

Groetjes Bianca
 
Hoi,

Zodra je je eerste bezoek aan de VK of Gyn aflegd, zou ik het wel even melden. Het kan misschien duiden op zwangerschapssuiker. Het hoeft natuurlijk niet maar kan geen kwijt om het te zeggen.

Dikke kus,
Ramona mv Gwen (18maart 2004)
 
het komt door dat je baarmoeder nu je darmen enz wat omhoog duwt,het is dus nog niet van de baby want die is amper 4 cm groot en je baarmoeder komt niet eens boven je schaambot uit...maar wat maakt dat uit??? als ze maar zien dat je zwanger bent!!!!
 
Hoi. Je lichaam gaat in ieder geval een vetreserve aanleggen om je door de zwangerschap heen te loodsen.
Zelf had ik al genoeg vetreserve en ben tot nu toe een kleine 6 kilo aangekomen (en ik hoef nog maar 4 weken).
Geniet van je zwangerschap.
Groetjes
Audrey
 
pfff jeetje wat zijn jullie allemaal veel aangekomen zeg?! ik dacht al dat ik veel ben aangekomen: 5 kilo in 22 weken.
maar dat is dus niks met wat jullie zijn aangekomen. misschien is het bij jullie ook veel vocht ofzo? kan dat ook? of dat jullie veel vruchtwater aanmaken??
ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel veel meer ben gaan eten en een echt hongerlijer geworden ben...gelukkig zit ik nog aan de 5 kilo...mag nog wel wat meer bij tegen het einde...hihi
gr. sandy
 
Terug
Bovenaan