kilo's ??

vraagje, zitten jullie al weer op je oude gewicht?

Ik nog niet, was 16 kilo aangekomen. Er moet nog zo'n 5 a 6 af. Maar kan me er niet toe zetten om echt te gaan lijnen. Probeer wel op te letten met wat ik eet.

Mijn 'gewone' spijkerbroeken passen ook nog niet. Helaas...baal er wel van maar ja.

Hoe is het bij jullie? Zijn jullie trouwens al weer aan het sporten? Hier nog niet, as woensdag is de bevaling 4 weken terug, dus volgens mij mag het dan nog niet, of wel?

groetjes

Hier gaat het ontzettend goed met de kilo´s!
Kon na 2 weken mijn oude broeken weer aan!
was 13 kilo aangekomen en nu 15 kilo kwijt!
Geef borstvoeding en dan ben jue ook snellerr op gewicht.
Simon is morgen 5 weken maar ben nog niet aan het sporten. heb een keizersnee gehad dus moet 6 weken wachten, volgende week wil ik weer gaan hardlopen!! kijk er zo naar uit!!
Groetjes Mirjam

Hier gaat het ontzettend goed met de kilo´s!
Kon na 2 weken mijn oude broeken weer aan!
was 13 kilo aangekomen en nu 15 kilo kwijt!
Geef borstvoeding en dan ben jue ook snellerr op gewicht.
Simon is morgen 5 weken maar ben nog niet aan het sporten. heb een keizersnee gehad dus moet 6 weken wachten, volgende week wil ik weer gaan hardlopen!! kijk er zo naar uit!!
Groetjes Mirjam

Hoi hoi,

Nou, ik heb het deze keer getroffen;-)
Omdat ik tot het laatst tyoe misselijk ben geweest en regelmatig spuugde, was ik eerst 6 kilo afgevallen en daarna maar 5 kilo daarvan weer aangekomen (dus nog 1 kilo lichter dan voor de zwangerschap). Dus je snapt wel dat ik nu dus nog lichter ben. 10 kilo om precies te zijn.
Op het moment ban de zwangerschap zelf, baalde ik natuurlijk gruwelijk van die misselijkheid en het spugen, maar nu ben ik er wel blij mee ;-)
Nu had ik flink overgewicht en mogen er wat mij betreft nog minstens 10 af, dus probeer wel op te letten met eten. Ben nu 4,5 week geleden bevallen met een keizersnede, dus over 1,5 week mag ik weer gaan sporten. Ik ga dan met mijn zusjes en mijn moeder aan de Zumba. heb er al helemaal zin in! Hopelijk dus nog een paar kilo'tjes eraf.
De broegken van voor de zwangerschap kan ik aan met een riem erom, anders zakken ze af ;-)

Groetjes Suus

Hoi hoi,

Nou, ik heb het deze keer getroffen;-)
Omdat ik tot het laatst tyoe misselijk ben geweest en regelmatig spuugde, was ik eerst 6 kilo afgevallen en daarna maar 5 kilo daarvan weer aangekomen (dus nog 1 kilo lichter dan voor de zwangerschap). Dus je snapt wel dat ik nu dus nog lichter ben. 10 kilo om precies te zijn.
Op het moment ban de zwangerschap zelf, baalde ik natuurlijk gruwelijk van die misselijkheid en het spugen, maar nu ben ik er wel blij mee ;-)
Nu had ik flink overgewicht en mogen er wat mij betreft nog minstens 10 af, dus probeer wel op te letten met eten. Ben nu 4,5 week geleden bevallen met een keizersnede, dus over 1,5 week mag ik weer gaan sporten. Ik ga dan met mijn zusjes en mijn moeder aan de Zumba. heb er al helemaal zin in! Hopelijk dus nog een paar kilo'tjes eraf.
De broegken van voor de zwangerschap kan ik aan met een riem erom, anders zakken ze af ;-)

Groetjes Suus

hoi hier 13 kilo aangekomen en 9 kilo afgevallen na de bevalling maar ik moet nog 5 kilo afvallen zo kan ik terug naar mijn oude gewicht .ik geef borst voeding ik hoop gaat snel ik ben nu bijna twee weken na de bevalling dus moet nog mijn oude broek aanpassen .
Groeten Huda

hoi hier 13 kilo aangekomen en 9 kilo afgevallen na de bevalling maar ik moet nog 5 kilo afvallen zo kan ik terug naar mijn oude gewicht .ik geef borst voeding ik hoop gaat snel ik ben nu bijna twee weken na de bevalling dus moet nog mijn oude broek aanpassen .
Groeten Huda

Hi,

Ik heb me een week na de bevalling gewogen, was toen 9 kg kwijt. Meer dan ik aangekomen was. Maar ik heb nog wel een blubberbuik, dus pas niet alles nog.
Verder weet ik dat ik weer ga aankomen, nu ik met de bv gestopt ben. BV zorgt dat je snel op je oude gewicht zit, vaak speelt dat bij vrouwen mee om bv te geven. Helaas komen die kilo's er ook weer snel aan na het stoppen.

Ik kan me er ook niet toe zetten om te lijnen, maar dat komt ook omdat ik totaal niet lekker in mijn vel zit (ben een emotie-eter). En sporten? Dat mag toch na een week of 6 weer, mits je je goed voelt?

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan