Kilo's

hallo allemaal!

Ik was weer even benieuwd naar hoeveel iedereen is aangekomen sinds ze zwanger zijn :)
Zelf ben ik vorige week weer bij de VK geweest en ben nu 6 kilo aangekomen en ben 23 weken zwanger

Hoi hoi

Ik ben bijna 20 weken en nog niks aangekomen. De eerste weken 3 erbij, maar die zijn ook weer verdwenen. Vorige x om deze tijd wel al 5 erbij. Ik heb kilo's in overvloed, dus hoop dit nog even vast te houden...:)

Ik ben eerst veel afgevallen en nu zit ik nog ruim onder start gewicht nl 7 a 8 kilo. Hoop dat dat zo blijft en dat ik neit boven mn startgewicht uitkom. Kan neit veel eten dus veel aankomen zal ik neit de komende tijd.
ben deze week 20 weken.

Haha, dat denk je maar Melanie! Ik ben nu 21 weken zwanger en schrik niet... Ik ben inmiddels al een kilootje of 9 aangekomen. En dat terwijl ik niet ineens veel meer eet ofzo. Ik snap er niets van, maar gelukkig is het wel voornamelijk mijn buik en niet mijn hele lichaam wat meegroeit ;-) Helaas dat ook mijn borsten een stuk zijn gegroeid. Die waren al behoorlijk en daar had ik al vaak last van (nek- en hoofdpijn).

Terug
Bovenaan