Kilo's

Hoi dames.
Ik was eens benieuwd of jullie allen alweer de gewenste kilo's weer hebben voordat men zwnager is geworden.

Zit zelf in een jojo effect,de ene keer lukt t me wel om ni te knabbelen en de andere keer heb ik toch weer gedaan,ff knabbelen.

Dus echt alle kilo's die dr aan gekomen zijn zijn dr jammer genoeg nog niet helemaal af,vind t wel jammer.
Dr zijn verschillende soorten dieëten,tabletten enz...

Hier nog niet, moet er nog 4 kilo kwijt...ik was maar 10 kilo aangekomen. Dus vanaf deze week, tussen alle drukte door, maar weer naar de sportschool om wie weet nog meer dan 4 kilo kwijt te raken....

Ik zit gelukkig sinds een maand of 2 weer op het gewicht toen ik zwanger werd, maar mijn figuur is wel veranderd zeg!

Mijn oude rokken, bloesjes en topjes pas ik allemaal weer maar broeken zitten echt voor geen meter!
Ook mijn borstomvang is -zelfs nu ik 2 weken geleden gestopt ben met bv geven- nog altijd een flinke cup meer, dus mijn jurkjes hangen ook nog in de kast op 'betere tijden' te wachten.

Ik ben zelf helemaal geen voorstander van dieëten en pillen, daarmee verander je niet de oorzaak van je gewichtstoename. Ik ben meer van het opletten wat je eet (dus zo af en toe eens lekker de snackbar leegplunderen moet kunnen, zo af en toe dus) en vooral: bewegen!
Als iemand tegen mij had gezegd op de middelbare school dat ik op mijn 31ste lekker zou hardlopen was ik waarschijnlijk ter plekke aan een lachbui gestorven. Ik was niet zo van het gymen zeg maar...
Maar nu geniet ik écht van mijn hardloop rondjes!
Hoofd lekker leeglopen en de bank zit zooooveel lekkerder ná een flinke 'workout'!

Maar goed, ieder zo zijn ding ;-)

X
Evje

Ohwww...hou op de 1ste 6 maanden was ik echt een wandelende koe....hahahah.
Ze zeiden dat de kilo`s ervan af zouden vliegen in het begin nou bij mij niet...mensen vroegen op een gegeven moment aan me of dat ik weer zwanger was...
Toen dacht ik dat ik er iets aan moest doen..

En nu een half jaar verder ben ik lichter dan voor de bevalling.
Na de bevalling had ik nog maat 46 en nu maat 40!!
En alleen met gezond eten!
Ik heb een of andere voedingscursus gevolgt waarbij ik iedere week daar moest wegen en dus de drempel een stuk hoger lag!
En nu super trots, al hoewel mijn lichaam ook veranderd is.
Het is niet meer zo strak (nooit geweest trouwens) maar nu minder en mijn buik zit er ook nog een beetje, maar voel me kiplekker!

Hier zijn 2 kilo van de 20 kg die ik aangekomen ben blijven plakken.mn cupmaat is door de bv wel een maat kleiner geworden.merk wel dat het nu bij de 2de moeilijker is de kilo kwijt te raken dan bij mn 1ste,toen zat ik zelfs paar maanden na de bevalling 3 kg onder mn gewicht.
maar nu weer 7 weken zwanger van 3de kindje dus we gaan weer groeien,ben benieuwd hoe veel ik nu aan ga komen,en of het er weer af gaat....na meerdere kids toch lastiger denk
liefs jootje

Ben nog 4 kilo's zwaarder, maar dat vind ik niet erg. Had voordat ik zwanger was een ondergewicht, dus dit is wel gezonder.

En mijn figuur is wel veranderd. Ik heb breedere heupen, dus kan nog steeds niet in broeken van voor mijn zwangerschap.

Hoi!

Ik ben ook lichter dan voor mijn zwangerschap, gelukkig! Ik was ruim 25 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap (waarvan minstens 8-10 kilo vocht, kan niet anders!) en 2 weken na mijn bevalling was ik 20 kilo lichter. Toen leek het wel of mijn lijf op de rem getrapt had, want ik viel geen gram meer af. Tot een maand of 8, toen ging het ineens weer vanzelf. Nu ben ik zo'n 6 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, hoera!

@Evje, ik ben jaloers op je hardlopen. Ik deed dat redelijk fanatiek voor mijn zw.schap maar ik kom er nu niet meer in. Echt waardeloos.

Ik was van Roan 24 kilo aangekomen en door een drastisch dieet is alles er inmiddels weer vanaf. Ik weeg nu precies wat ik woog toen ik zwanger raakte. Ik zat al nooit strak in mijn velletje, had altijd al een buikje maar nu is het 1 en al vel vol met straie. Nu nog flink aan de sport om het wat strakker te maken, maar helaas van de straie.

Terug
Bovenaan