Kilo's

Ik heb net een nieuwe acount moeten aanmaken omdat die stomme wachtwoord het niet deed grr,,

Ik ben gister even bij de huisarts geweest omdat ik het zo benauwd heb en sterretjes zie en ik ben me meteen gaan wegen... ik schrok wel toen ik zag hoeveel ik weeg. ik ben zelf 1.60 lang en woog altijd 58 maar nu weeg ik 68.5
ik ben dus 10 kilo aangekomen en ik hou geen vocht vast ofzo. Ik ben 25weken zwanger en heb al wel een buik dus draag positiekleding,, nu vraag ik me af ik moet nog 3maandjes hoeveel ga ik dan nog aankomen! ik lees dat sommige met 25 weken misschien 3 kilo zijn aangekomen en als ik dan naar mijn gewicht kijk phoe..

groetjes

Mijn weegschaal heeft het heel fijn begeven (batt. leeg!)
Zolang ik alleen een maatje groter voor mijn buik en de zwangerschapsbroek aan kan (die draag ik al vanaf week 13 ivm darmen, misselijk etc.) en ook daarin geen grotere nodig heb gaat het wat mij betreft goed en is alles redelijk gelijk gebleven!
Kan niet wachten tot ik straks weer kan hardlopen en kickboksen! Dat wel! Deed al even alleen zaktraining, maar moest sinds 5 wkn stoppen omdat me bekken de schoppen op de zak niet meer aan konden, ben te flexibel, had ik nou een stijve hark geweest had ik langer door kunnen gaan (Say what??! Gekke fysio's...)
Hardlopen gaat door de harde buiken niet (500mtr lopen is al een opgave *zucht*)

Ooh ja, ik dwaal af, (dat doe ik de laatste tijd erg vaak ;) haha)
Betreffende je gewicht... Sommige komen nou eenmaal meer aan dan anderen, lekker wandelen of fietsen of zwemmen helpt, dan zijn de kilo's alleen buik en baby, niet overige 'zones'... En natuurlijk de chocolaatjes laten staan! ;)