Kilo's

Ik heb net een nieuwe acount moeten aanmaken omdat die stomme wachtwoord het niet deed grr,,

Ik ben gister even bij de huisarts geweest omdat ik het zo benauwd heb en sterretjes zie en ik ben me meteen gaan wegen... ik schrok wel toen ik zag hoeveel ik weeg. ik ben zelf 1.60 lang en woog altijd 58 maar nu weeg ik 68.5
ik ben dus 10 kilo aangekomen en ik hou geen vocht vast ofzo. Ik ben 25weken zwanger en heb al wel een buik dus draag positiekleding,, nu vraag ik me af ik moet nog 3maandjes hoeveel ga ik dan nog aankomen! ik lees dat sommige met 25 weken misschien 3 kilo zijn aangekomen en als ik dan naar mijn gewicht kijk phoe..

groetjes

Mijn weegschaal heeft het heel fijn begeven (batt. leeg!)
Zolang ik alleen een maatje groter voor mijn buik en de zwangerschapsbroek aan kan (die draag ik al vanaf week 13 ivm darmen, misselijk etc.) en ook daarin geen grotere nodig heb gaat het wat mij betreft goed en is alles redelijk gelijk gebleven!
Kan niet wachten tot ik straks weer kan hardlopen en kickboksen! Dat wel! Deed al even alleen zaktraining, maar moest sinds 5 wkn stoppen omdat me bekken de schoppen op de zak niet meer aan konden, ben te flexibel, had ik nou een stijve hark geweest had ik langer door kunnen gaan (Say what??! Gekke fysio's...)
Hardlopen gaat door de harde buiken niet (500mtr lopen is al een opgave *zucht*)

Ooh ja, ik dwaal af, (dat doe ik de laatste tijd erg vaak ;) haha)
Betreffende je gewicht... Sommige komen nou eenmaal meer aan dan anderen, lekker wandelen of fietsen of zwemmen helpt, dan zijn de kilo's alleen buik en baby, niet overige 'zones'... En natuurlijk de chocolaatjes laten staan! ;)

Ja dat is het juist net, ik ben alleen bij mijn borsten aangekomen en buik verder niets, mijn buik heeft gelukkig geen striemen maar mijn borsten inmiddels zo groot dat het daar wel is gekomen helaas :( ik begin zelfs melk uit een borst te krijgen (alleen de rechter) ik heb de zwangerschapsbroeken de kleinste maat genomen en toch zakken ze af, eten doe ik zoals ik altijd eet soms zelfs minder door misselijkheid. ik heb de 25e een afspraak bij de gyn dan vraag ik het toch even na waar die kilo's zitten.

Zo te horen ben je heel sportief! goed hoor! Toen ik met thaiboksen wilde beginnen hoorde ik van de huisarts dat ik zwanger was dus helaas nooit van gekomen, misschien na de bevalling :D

hahaha ik heb juist nu moeite met het bijhouden van gesprekken :$ hoor het maar voor de helft hihi

Hier iets meer als 25 weken en tot nu toe nog maar iets meer als vier kilo aangekomen..is voor mij al heel wat met mijn 1.65 en flink ondergewicht..ik en gewicht aankomen dat gebeurt al jaren niet...dus ben best blij met de vier kilo maar waar ze zitten geen idee..heb zelf nou niet het idee dat er 4 kilo aanzit...ja ik heb een buik waar ik met mijn postuur u tegen zeg en mijn borsten hebben een groeispurt gemaakt van niks naar naja hand vol (hand van vriendlief dan (grote handen) dus ja....is bij iedereen verschillend....
Ohw ik ben dus niet de enige die vergeetachtig is..rare dingen zegt terwijl ik iets anders bedoel en halve gesprekken hoort...gelukkig :p

Hier een reactie van een september mama die nu 24+2 is,ik zal nu ongeveer 4 kilo zijn aangekomen!
Het is bij iedereen verschillend wat je aankomt,de een houd onbewust toch veel vocht vast zonder dat je het merkt.

Ik kan en mag helaas door mijn bekkenklachten niet meer sporten,wat ik hel erg vind een half uur wandelen is voor mij al een hele opgave en zeker ls onze hond ook nog gaat trekken aan de lijn..

Nou heel veel succes met de kilo's...

Hey,

@Rian-Sanne: mag je helemaal niet meer sporten? Ik weet niet hoe erg je klachten zijn, maar bij de vorige zwangerschap had ik ook last van bekken, en toen bleek fietsen voor mij nog wel te doen.

Ik heb een hond, dus loop zeker twee keer per dag (en als ik 's avonds moe op de bank hang is mijn man aan de beurt). 1 keer per week ga ik met een vriendin, als het weer het toelaat lekker een uur flink doorstappen. Ik merk dat dat nu meer wandelen wordt, omdat ik snel misselijk word van te veel inspanning.

Ik ben inmiddels 28 weken, en sta op de -5 kilo. Vorige zwangerschap eindigde ik op -3.

Liefs,

T

Hoi Truckerbabe,

Ik ging 2 keer in de week naar de sportschool,dat heb ik nu even moeten laten voor wat het is,ik wandel wel veel met de hond en fietsen doe ik ook nog veel,maar merk na afloop wel dat ik erg veel last heb van mijn bekken.

Ik wil deze week gaan kijken bij het zwangersschaps zwemmen misschien heb ik daar verlichting bij,want ik vind wel dat sporten belangrijk is..

Ik mag ook niet meer werken zit al vanaf 16 weken thuis,mijn klachten zijn deze zwangerschap veel erger dan bij de eerste..

groetjes Rian

Terug
Bovenaan