Kilo's

Was in totaal 12,5 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Na de bevalling heb ik zoveel gevloeid en vocht verloren dat ik nu nog maar 4 kilo boven mijn oude gewicht zit van van dat voor de zwangerschap en dat al na nog maar 1 week... Ik eet elke dag nog steeds net zoveel als tijdens de zwangerschap en snoep ook nog steeds hahahaha :D

Dat gaat de goede kant op! Heb het geluk dat ik maar 5 a 6 kilo aangekomen was deze zwangerschap. Aan de andere kant had ik wel nog een aantal kilo's over van mijn vorige zwangerschap - en die wil ik nu natuurlijk ook kwijt. Oftewel: ik zit nu na 5 dagen weer op mijn gewicht van voor zwangerschap 2. Nu de laatste 4 kilo nog.. vorige keer duurde het lang (en was dus alweer zwanger) dus daar ga ik nu ook maar vanuit: 9 maanden ontzwangeren!

Na mijn vorige zwangerschap was ik ongeveer vijf kilo lichter dan normaal en helemaal kapot (super moe en geen conditie meer over). Tijdens deze zwangerschap heb ik bewust veel volle producten gegeten en heel vaak gegeten en gelukkig met succes. Ik ben nu na de bevalling meteen op mijn oude gewicht en heb de eerste weken echt heel veel gegeten om op dat gewicht te blijven. Ik voel me nu echt veel beter dan na de eerste zwngerschap. Raar he, dat er bij iedereen zoveel verschil tussen zit?

Ik was in totaal net geen 10 kilo aangekomen en ik de kraamweek zal ik alweer onder mijn oude gewicht.
Heb echt moeten eten om niet te snel af te vallen!
Nu wel gestabiliseerd... Maar dan heb ik het nog niet over hoeveel spiermassa ik kwijt ben. Ach ja..nog een weekje en dan mag ik weer knallen in de sportschool!

Jemig jullie zijn bijna niets aangekomen..haha ik was 23 kilo aangekomen (tot 28 weken 8 kilo en toen 15 kilo vocht in 10 weken tijd!) Ben inmiddels 20,5 kilo kwijt! Dus nog 2,5 kilo te gaan. Buik slinkt ook langzaam maar zeker, dus t gaat helemaal goedkomen hier! Vanaf volgende week vrijdag mag ik alles weer, dan is keizersnede 6 weken geleden, en ik wil ook weer gaan sporten.

Terug
Bovenaan