Kilo's

Zijn jullie al aangekomen in gewicht en passen alle kleding nog? Ik heb soms echt van die opgeblazen darmen zodat lijkt of ik al op de helft ben;-) gelukkig gaat dat altijd weer over, we houden het graag nog even geheim. Ga wel van de week eens kijken wat ik nog heb liggen aan kleding, misschien kan ik dan nog wat scoren in de uitverkoop. Heb vooral zomerdingen, nu straks vooral dik in de winter...

Hellowww, kilo's nee nog niet gelukkig af en toe inderdaad een opgeblazen gevoel maar gaat snel over.
Ik ben benieuwd hoeveel kilo er bij komt.

Ik ben ook nog niet aangekomen. In de afgelopen periode (voor mijn zwangerschap) juist wat afgevallen, dat is dus van korte duur:)

Ben erg benieuwd wanneer ik een buikje krijg. Misschien nog even snel een foto van mijn pre-zwangerschapsbuik als herinnering;-)

Haha, Es1979, ik weet nog dat ik bij de oudste ook heb zitten wachten op m'n buikje... Anderen zagen pas rond de 20 weken dat ik zwanger was (zag je aan het eind ook niet meer, toen had ik wel een flinke buik) en bij de tweede ongeveer rond 15 weken. Ben nu erg benieuwd wanneer het nu komt. Hoop weer hetzelfde aantal kilo's aan te komen als bij de oudste twee. Dat was tussen de 6 en de 8 kg. Na de bevalling woog ik minder dan voor m'n zwangerschap.

Ik ben tot nu toe bijna 1,5kg afgevallen.... maarja er zal binnen kort wel genoeg bij komen, wel heb ik moeite met mijn spijkerbroek, aan het begin van de dag gaat het wel aan het einde van de dag ben ik blij als ik hem uit kan doen dan zit het gewoon niet lekker meer. volgens mijn vriend krijg ik al een beetje een bol gezicht..... en krijg complimenten over de huid van me gezicht dat die er zo mooi uit ziet.

Terug
Bovenaan