Kilo's

He dames,
Even een vraagje. Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik heb het idee dat het nu (tweede) ineens veel sneller gaat: buik, kilo's, tijd alles...
Ben nu 25 weken en 7 kilo aangekomen. Houd mijn hart vast voor wat gaat komen... :-D
Gr Suus

Alles gaat snel deze keer, behalve de kilo's,ha ha. Kan nog komen... 3,5 kg aangekomen bij 23 weken. Volgens mij best netjes. De vorige keer was het veeeeeel meer!

Ik ben 27+2 en 9,5 kg. aangekomen. Het is overigens mijn eerste zwangerschap en heb last van groeispurten. Aan het begin, na 3 maanden en nu naar 6 maanden ineens alle keren 3 kg. aangekomen in korte tijd.

Ik ben nu een kilo of 7-8 aangekomen denk ik, ben nu bijna 26 weken. Bij mn vorige zwangerschap ging t veel sneller dus probeer t beetje te beperken maar ach, in 2013 krijg ik ze er hopelijk wel vanaf... ;)

Hier 25+3 en net als jij 7 kilo aangekomen. Heb uitgerekend als het vanaf nu 500 gr per week is, kom ik op 14 kilo uit. Nou, dat vind ik niet buitensporig :) We zullen zien... Ik zou me er niet te druk om maken hoor!

Hier was ik met 25 weken 7 kilo aangekomen. Heb me daarna niet meer durven wegen!! Whahah ik eet meeer als genoeg dus ben dan ook telkens huiverig voor het antwoord van de weegschaal. Zal kijken of ik morgen ofzo nog eens het risico durf te nemen!!!

Liefs

Terug
Bovenaan