Kilo's

Ik heb thuis geen weegschaal, dus ga me volgende week woensdag wegen bij de VK met de 20 weken echo.

Heb niet het idee veel aangekomen te zijn.

Bij vorige zwangerschap zat ik rond de 8 kilo bij 8 maanden, maar uiteindelijk ook doorgegroeid naar 22 kilo

hoi meiden

ik was met 15 weken al 5 kilo aangekomen echt niet normaal. ben nu als de dood voor weegschalen haha maar snoepen doe ik toch nog steeds kan het echt niet laten.

hoop dat het over 2 weken nog steeds 5 kilo is met 20 weken echo maar dat zal wel neit

Hoi hoi,

17+6 weken in verwachting van een tweeling en ongeveer 6 kilo aangekomen.
Doe ik 't nog vrij netjes ;)! Benieuwd wat de weegschaal bij de 20 weken echo zegt over ongeveer 2 weken!!!

Liefs Anna

nou hier ook zwanger van een tweeling, en 2 weken geleden was het nog steeds -2kg

Morgen krijg ik de 20 weken echo, dus dan mag ik ook weer op de weegschaal, maar verwacht wel dat ik nu wel aangekomen ben.

Maar die 6 kg ga ik dus echt niet halen..
En ben al helemaal niet ziek geweest, heb juist een hele happy zwangerschap!

@muisv; Die 6 kg ga je idd niet halen ;) Bij mij zitten de kilo's echt in m'n buik, die groeit maar door! De rest van m'n lichaam is nog hetzelfde. Heb jij al een buik? Ik ben gelukkig ook heel happy zwanger. Geen kwaaltjes, niet ziek.... Heerlijk!

Ik heb donderdag mijn 20 weken echo en ben heel benieuwd. Helemaal omdat ik nog maar 1 kilo ben aangekomen ondanks dat ik best een buikje heb. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 6 kilo aangekomen bij week 20... vreemd..

Terug
Bovenaan