Kilo's...

Hej meiden,

Hoe zit het bij jullie met de kilo's? Ben inmiddels 16 weken en nog steeds afgevallen. Stond van t weekend op de weegschaal en was weer een half kilo kwijt. Ik merk ook dat ik niet kom aan de richtlijn voor wat je mag/moet eten als je zwanger bent.

Ik eet bijv. maar 3 boterhammen per dag. Met geluk 2 stuks fruit. En net zoveel groente/aardappels als m'n kinderen. 's avonds nog een koekje en wat drinken en tussendoor af en toe een dropje tegen de lage bloeddruk. Eigenlijk best wel weinig. Hoe is dat bij jullie?

Ik durf me niet te wegen hoor. Ik heb steeds heel erg honger, vooral met warm eten.. Heerlijk! Koek en snoep kan ik heel goed laten staan. We wachten af! Vrijdag weer een echo, ben dan 16 weken.

Ik ben nu bijna 10 kilo aangekomen...
ik eet waar ik zin in heb. Probeer zoveel mogelijk vers en fruit te eten, maar als dat een keer niet lukt dan niet hoor....

Ik ben nu 17weken, en ben nog maar 1,2kg aangekomen, ookal had ik het idee dat het meer zou zijn, ik heb het idee dat ik veel meer eet dan voor de zwangerschap... maar het viel mijn erg mee, hopelijk gaat het straks niet veel sneller.....

Ik ben nu bijna 4 kilo afgevallen, heb ook niet zo heel veel trek. Eet steeds maar kleine beetjes, veel fruit. Op zich vind ik het niet erg. Voel me verder prima en het gaat goed met m'n kleintje.

Ik ben ook nog maar een kilo ofzo aangekomen, buije begint nu langzaam een beetje zichtbaar te worden. Soms krijg ik het eten gewoon niet weg. Heb geen gekke eetbuien gelukkig. Ik kom ook niet aan de voorgeschreven aantal boterhammen en andere dingen, maar ik denk dat je je er gewoon goed bij moet voelen. Ik heb genoeg energie en voel me prima, da's 't belangrijkste, toch?

Terug
Bovenaan