kilo's

Ik ben nu ruim 16 weken en ben 6 kilo afgevallen. Heb veel overgegeven en niks smaakte me, dus dan gaat het hard. Kan nu weer steeds meer eten, lust al weer veel meer dan een paar weken terug. Ik spuug ook een stuk minder, maar het is helaas nog niet over :( Maar ik ga er van uit dat het binnenkort wel over gaat, dan zullen de kilo's ook wel terug komen.

Ik ben vandaag 15 weken en al 5 kilo aangekomen. Is mn familie ook weer blij, die vonden dat ik teveel was afgevallen na mn vorige zwangerschap en de borstvoeding (niks voor gedaan overigens)

ik ben vandaag 17+1 week en nog maar halve kilo aangekomen toen ik vanmorgen op de weegschaal keek. Maar ja moest nog naar toilet om te plassen en voor ontlasting maar ga gewoon uit van halve kilo erbij :)

Ik ben 15 weken en eigenlijk heb ik nog niet op de weegschaal gestaan. Ik kan nog steeds sommige broeken aan. Wel merk ik in mijn gezicht dat ik iets aangekomen ben. De vreetbuien komen nu wel steeds meer ik kan eten wat ik wil maar vol wordt ik niet echt...Soms zegt mijn man wel eens: Lies stop nu maar even met eten alles moet er straks ook weer af.. Oeps!

Wat een geluk hebben jullie, ik ben nu 17 weken en al 9 kilo aangekomen. En nee, ik eet gezond en snoep en snaai niet. Ik denk dat het aanleg is bij een zwangerschap of zo.

Normaal heb ik maatje 36/38 en vragen mensen echt wel eens van ? je bent toch moeder. Nou ja, inderdaad moeder met een goed en gezond lijf. Ik sport namelijk veel.

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik 25+ kilo aangekomen. Na 25 kilo erbij heb ik niet meer op de weegschaal gestaan. En nu lijkt er weer hetzelfde te gebeuren. Ik laat het maar los kan er niets aan doen. Ik eet gezond en toch vliegen de kilo's eraan.

Ik weet wel dat ik na de zwangerschap weer goed terug kom in mijn normale kleding. Dus ga ervan uit dat dat straks ook weer zo is.

De een heeft het geluk om niet zoveel aan te komen, de andere komt kilo's aan...

ik was in vorige zwangerschap 12 kilo aangekomen. Gezien de kleine al 3808 gram woog en je nog het vocht had wat ik vasthield waren de kilo's er binnen 2 weken ook weer vanaf en paste ik weer in mijn oude kleren. Maar vond die zwangershcap broeken soms toch wel erg lekker zitten en droeg die dan ook gewoon. Ook ik heb normaal mt 36/38

Terug
Bovenaan