Kilo's

Pffff heb me vandaag es ff weer gewogen maar dat had ik beter niet kunnen doen :-:)-( Met 8 weken was ik 76 kg nu 5 weken verder al 85 kg. En dat terwijl ik normaal eet en helemaal niet veel slik. Als het zo door gaat ben ik bang dat ik de 100 wel weer ga halen.. Van onze zoon was ik op de dag van bevalling precies 100 kg. Dat wordt volgend jaar dus weer flink sporten om de kilos eraf te krijgen..

ik ben niet zo van op de weegschaal staan maar voor de zwangerschap qas ik 75 kilo (nuchtere maag net naar de wc geweest en geen kleren)vorige week was ik bij de verloskundige 73kilo(eind van de middag met kleren en schoenen)

dus ik ben afgevallen gelukkig vind ik dat totaal niet erg aangezien ik bij me zoon 23kilo ben aangekomen

Ooh dat lijkt me echt vervelend. Helemaal in deze eerste weken!
Gelukkig heb ik de vorige keer maar 12 kg erbij gekregen.
Dat hoop ik deze keer ook. Aangezien ik in april mn trouwjurk aan moet :)

Ik ben gelukkig nog niks aangekomen. Eerste zwangerschap 25 kg aangekomen, tweede 20. Zit nu 2 kg onder mn eigen gewicht, dus ik ben nog helemaal blij. :) Vanochtend controle gehad, hartje weer gehoord, dus mijn dag kan niet meer stuk!

Ik doe met je mee hoor. Ik ben 1.85m, dus ik woog 79 kg. Ik heb geen idee hoeveel nu aangekomen, maar minimaal al 4 kg. En wanneer de weegschaal 99 aangeeft, dan ga ik er niet meer op. In 2014 begint mijn nieuwe slanke leven; gezin compleet en ga me dan inschrijven bij de weight watchers ofzo.

Terug
Bovenaan