Kilotjess

Haai dames,

Ik ben benieuwd naar jullie gewicht...
Zelf ben ik 10 weken zwanger en 2,5 aangekomen. E
Mijn borsten zijn zo groot geworden en ik vind dat dus echt niet leuk...

Letten jullie op je gewicht? Ik merk wel dat ik meer eet gezonde en ongezonde dingen....en ik ben nu nog maar 2,5 kilo bij gekomen maar ik wil niet dat dat naar de 30 gaat ofzo

Hmmmm ik weet niet zo goed wat ik ben aangekomen... Voordat ik zwanger werd was ik al wat dikker geworden (maar weeg me nooit dus weet niet exact hoeveel) en nu weet ik dat vooral mijn borsten groter zijn geworden (JIPPIE!!! Eindelijk een beetje decoloté, heb normaal een kleine B) en mijn buik lijkt meteen in de zwanger stand te zijn gegaan... Net alsof het met elke zwangerschap duidelijker is voor je lichaam welke vorm het moet aannemen :-s Best lastig, want wil het nog ff 'geheim' houden...

Bij mijn eerste was ik in totaal iets van 14kilo aangekomen, bij mijn tweede 20... hoop niet dat de trend zich doorzet... Maar, bij mijn tweede had ik continu honger en dat heb ik nu gelukkig niet!

Ik probeer wel zoveel mogelijk gezonde dingen te eten (heb ik ook vooral trek in) en ach... zolang de beeb maar gezond is, dan wil ik best een paar kilotjes aankomen!

Liefs,

Ja dat heb ik ook mijn buik lijkt wel of ik al vijf maanden zwanger ben. Terwijl ik vuer kilo ben afgevallen. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen. Dat ben ik nu niet van plan. Teminste ga mijn best voor doen, mijn moeder us bij allw drie haar zwangerschappen 20 kilo aangekomen.
Gr.

De batterij van onze weegschaal is leeg, normaal kijk ik regelmatig...! Ik denk dat ik wel iets ben aangekomen, maar veel zal het nog niet zijn. Mijn borsten zijn ietsje groter, maar mijn buik is nauwelijks zichtbaar. Nu 10wkn. Heb soms heel veel zin in iets, dan kan ik weer niks eten...!

Ik heb mij 1 x gewogen toen ik net wist.dat ik zwanger was. woog toen 54 kilo. ben nu 3 weken verder en moet mij nog wegen.
bij mijn dochter was ik 30kilo aangekomen!

was er allemaal in no time weer af :)

Aloha,

Ik ben tot nu 3 kilo afgevallen..., maar mijn buik groeit al en borsten zijn ook aardig aan het groeien.
Ben bij mijn vorige zwangerschap 13 kilo aangekomen, na de bevalling was er gelijk 10 kilo vanaf, veel vocht...
Dus die kilo's gingen er bij mij heel snel vanaf.
Heb nu alleen niet zoveel honger cq trek, terwijl ik de vorige zwangerschap alles at wat maar los of vast zat.
's Nachts manlief op pad sturen voor een bounty!!! Nou dan maak je het toch wel erg bont he hahahaha

Liefs,

Hoi,

Ben tot nu toe ook 3 kg afgevallen. Was bij de vorige keren ook zo, verwacht nog wel wat meer kwiht te raken. Zou willen dat t straks ook zo makkelijk ging;-) ben de vorige 2x ook maar 6 kg aangekomen. Weinig trek en eet gezonder. Geen trek in chocola en daar at ik altijd best veel van. Past ook minder in heb ik t idee, zit snel vol. Maar beide keren flinke kerels, 4225 en 3750 gram. Ben benieuwd hoe groot t nu wordt! Krijg wel een extra echo met 32, 34, 36 en 38 weken. Wat 4225 paste echt maar net... En anders leiden ze eerder in.

ik weet niet precies hoeveel ik weeg. vorig voor het laatst gemeten kan zelf niet zeggen of in de tussen tijd afgevallen ben of aangekomen ben. dit is mijn eerste dus kan niet uit ervaring spreken

Terug
Bovenaan