@ Kim21

A

Anoniem

Guest
@ kim21, je bent niet de enige hoor die nog vrij jong is!!! Ik ben ook net 21 geworden en op het moment weet ik net 2 dagen dat ik zwanger ben!!! Erg vreemd allemaal maar ik wen eraan
En is ook gepland hoor ben mega blij en ik heb zoiets de andere mensen praten maar ze kijken maar het is mijn leven toch!!

Xxies mariet

hoi hoi,
oh van harte gefeliciteerd geniet ervan. mensen zullen bij   mij ook niet raar op kijken als ik zwanger ben iedereen weet dat ik er heel erg mee bezig ben en dat ik het heel graag wil maar ik was 19 toen ik ging samen wonen en wist dat ik ging trouwen en toen zat ik nog 5 dagen in de week op school en daar keek iedereen mij raar aan omdat die nog niet zo ver zijn! ik heb dus ook niemand in de buurt die al zo ver is waar ik er mee over kan praten ofzo. vandaar dat ik hier beland wel prettig. ook leuk om te horen dat er leeftijds genootjes zijn! ik ben nu twee dagen over tijd maar durf niet te testen om dat ik al 2 keer niet ongi ben geweest en mijn testen altijd negatief. geniet van je zwngerschap en misschien spreken we elkaar nog. bedank voor je reactie.
liefs kim  

Hier nog een jong iemand. Ik ben 22. (vierde ronde,  eerste kindje).
Ben ook al getrouwd! En idd wat maakt het uit hoe oud je ben! Als je je er maar goed bij voeld toch?!   Ik heb zelf ook een jonge moeder ze is nu 45 en ik vind dat super!   iedereen is anders toch?! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ook ff reageerde op deze toppic!

succes meiden!

x suuz

Jha ik ben 1 1/2 jaar samen en zijn opzoek naar een huisje we waren er al wel n beetje mee bezig maar ik had niet verwacht dat het na 5 x al raak zou zijn!!!!
ik ben jong ben in maart 21 geworden.. maar dat maakt me nix uit ik heb er bewust voor gekoze om jonge moeder te worden !!! mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg nou zo oud wil ik niet worden en kan op latere leeftijd altijd nog genieten van feestjes samen met je zoon of dochter!!!!

Leuk dat jullie ook bezig zijn waar komen jullie vandaan>???

@ Kim don't worry ik was 24 dage overtijd toen me 1ste positieve test er pas uit kwam
alle clear blue waren negatief en 1DA test gehaald 1 week xtra gewacht en positief kwam eruit!!!!

XXX Mariette

hoi hoi,
wij wonen in brabant!   jullie?? wij wilden het ook vroeg om er dadelik van te kunen genieten (nu ook wel natuurlijk) mijn man roept steeds als ze dadelijk ouder zijn wil ik met ze naar de kroeg als ze daar om vragen! ik ben het al twee keer niet meer geweest en al veel testen gehad ik had de eeste paar keer de gewone van clear blue toen de predictors en nu de digitale van clear blue!! ik weet het echt niet meer hoor zou het   nu moeten zijn maar nog niks gister avond 1 vlekje niet eens rood bij het afpoetsen ik denk daar komt het maar er komt helemaal niks meer ik hoop dat ik een late eisprong dat dit de innesteling was we wachten af. hoe gaat het verder bij jou??
liefs kim
leuk om ze te kletsen met mensen die je niet eens kent!!

ik heb hele negatieve ervaringen met clearblue, allemaal negatief en de DA gelijk positief!!!
ja dat zij mijn vent ook haha ik wil nog lekker in de kroeg kunnen zitten met me zoon hahah grappig!!
Ja dat kan het idd wel zijn ik heb geen bloed gehad van innesteling en daar ging ik vanuit dus dacht ik ben niet zwanger maar opeens naar 24 dagen kwam er een streepje bij dus heb nog even geduld alles kan!!

Ja gaat goed met mij ik heb net met de VK gesproken over de telefoon en mag 26 juli me 1ste echo laten maken over 2 weken vooral omdat hun en ik niet weten hoever ik prcies ben dus!!!!

Ik blijf voor je duimen!!!

XXies

heey meiden,

Hier nog een jonge aanstaande moeder;) ik ben 21, vanaf mei, ben vorig jaar april getrouwd. veel mensen vonden het ook te jong, maar ik laat ze maar kletsen. Je moet aan jezelf denken, nu vind ik het wel spannend, als we zwanger raken, ben ik wel benieuwd naar de reacties. Maar denk wel dat die uiteindelijk positief zijn.

Nou veel plezien en succes, hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik ook reageer, maar zag in jullie namen dat je 21 was, en vind het wel leuk om met jonge mensen te kletsen omdat ook mijn vriendinnen nog niet zo ver zijn..en we willen het ook nog een verassing houden.

liefs

Terug
Bovenaan