@kimm90

Weet niet of je Facebook hebt, maar daar zijn een aantal van ons ook te vinden. Het is privé, dus wel prettig. Ben er niet precies hoe dat gaat, maar Kelly, of 1 van de anderen vast wel.

sorry ik ben niet kimm90,
maar heb wel een face book vraag.
wat is het verschil tussen face book en hyves wat betreft de veiligheid van je gegevens.
marc wil eigelijk geen facebook op de laptop, omdat hij bang is dat dat veel onveiliger is dan hyves.
ik heb steeds meer vrienden en famillie die overstappen naar facebook.

hellup mij marc overhalen!!!!!!!!!!!!

smooty

Facebook is veiliger dan hyves..
Mijn hyves was in de tijd dat ik hrm had meerdere malen gehackt en me facebook nog nooit..

Hyves is door een paar broekkies uit nederland opgericht omdat ze niets te doen waren het is een bron van virussen door al die reclames daarnaast kan iedereen op hyves een account maken en op facebook worden account echt gecontroleerd.

Facebook heb je op zich ook niet op je computer....het is gewoon internet.
Je moet natuurlijk wel opletten wat je erop zet maar dat is met alles zo dat is hier ook....
Maar wat ik er leuk aan vind om dat mijn moeder wat verder weg woont ik er foto's opzet van de kids enzo dat ze dat toch gelijk ziet.

Ja ik vind het super leuk facebook ook met onze groep enzo....
Je kan je veiligheids instellingen ook helemaal zeg instellen dat is wel een punt van aandacht wanneer je daar niets aan doet zeg maar is alles wat je doet daar openbaar dus werelds.
Maar verder je kan er geen virus mee binnen halen...

Ja facebook is veel veiliger naar mijn mening.
Privacy instelling kun je helemaal zo zetten dat alleen vrienden van jou iets kunnen lezen of zien.

Bij mij is een paar keer geprobeerd in te loggen door iemand anders, krijg ik gelijk een mailtje vanuit welke stad er geprobeerd is in te loggen. Met gelijk het advies om je wachtwoord te veranderen.

Maar misschien dat mensen mij dan toe kunnen voegen?
Kim Kromhout uit Leeuwarden :)

Terug
Bovenaan