kimmar

A

Anoniem

Guest
was even benieuwd hoe het met jou en je mooie ventjes gaat....

Liefs Sandra

ah wat lief dat je aan me denkt

Met mij gaat het wel (weer) aardig. Heb een poosje een dipje gehad, heeft te maken gehad dat mijn ex vrij kwam. Maar dat heeft niet langer dan een week en 1 dag geduurd.
Vandaag heb ik een gesprek met de officier van justitie gehad en morgen is de rechtzitting waar 14 dagen later de uitspraak van wordt gedaan. Dus de komende 14 dagen wordt het nagelbijten;)

Ik heb nog een weekje vakantie en kevan heeft nog een weekje vakantie voordat school weer begint en we weer in het "normale leventje" terecht komen.
Hij heeft het weinig over zijn vader en heeft echt wel in de gaten dat wat papa deed niet goed was, maar hij mist hem wel.
Delano is nog te klein om alles te begrijpen  (gelukkig maar).
Mijn huisje  staat te koop alleen nog wachten wie hem wil kopen. Ik hoop dat het niet lang duurt maar ik vrees dat het niet zo 1 2 3  verkocht is.....dus duimen

Liefs Kim

Jeetje wat een spanningen moet jij hebben zeg.
Ik vind wel dat je erg dapper en sterk bent. Zoals je het ook schrijft, je vecht voor jezelf en je mannetjes
Ik kan alleen maar zeggen Toppie! Je bent een super mama.

Heel veel sterkte bij het nagelbijten en wij bijten met zn alle mee!

Pauline

Hoi Kim,

Er zijn mensen die het over mij ook hebben gezegd hier, maar ik vind jou ook een hele sterke vrouw hoor!! Echt super hoe jer er allemaal mee om gaat!

Ik zou zeggen, kom in september gezellig naar de forum-dag, zal je ook zeker goed doen!!

Dikke knuffel van Marieke en Lyanne

Je bent een supermama,je doet het hartstikke goed en wat zullen je kindjes je dankbaar zijn!!Je bent een TOPPER!!
Liefs Kitty en Tess

En daar sluit ik me volledig bij aan! Knap hoor meid, hoe jij kiest voor jezelf en je jongens! Wees maar trots op jezelf, dat zullen die kereltjes van jou later ook zijn.

Lieve groeten
Susan mv Gijs en Sophie

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
Afgelopen dinsdag is de rechtzitting geweest.
Heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om daar veel over te schrijven.
Wel heb ik een stukje wat in de  krant afgelopen woensdag stond.

Liefs kim

Terug
Bovenaan