Kimmie, Debbie en de rest

Goeie middag,

Debbie, ik ben heel blij voor je dat je een beetje gerustgesteld bent.
Ik zal erg hard voor je duimen de komende dagen.
Ik hoop voor je dat je met de echo inderdaad een heel klein frummeltje ziet.!!!!

Nou, met mij gaat verdr alles prima.
Was ook erg teleurgesteld toen ik ongesteld was geworden.
Ook wij zijn nog niet lang bezig, nu in ronde 4, maar toch.
Ik heb het zelfde als jij Kimmie, als je er dan eindelijk aan toe bent, mag het ook wel zo snel mogelijk gebeuren.....

Maar ja, we houden de maybe goed in de gaten en de klus dagen komen er volgens mij nu elk moment aan, dus gaan weer hard aan de slag !!

Toy toy toy en veel liefs voor jullie

Jeannette2

Hallo Jeannette2,

Goed om te horen dat het goed met je gaat, en dat de klusdagen weer zijn begonnen. Gelukkig heb jij dat teleurgestelde gevoel dus ook wel en ben ik niet de enige daarmee.

Ik moet eerlijk zeggen dat het vandaag wel al weer beter gaat, gisteren was mijn slechtste dag, de dag van mijn ongie. Nu denk ik al weer op naar de volgende ronde. Ik hoop wel dat het snel lukt, ik kan me zo voorstellen dat als het echt lang gaat duren dat het heel vervelend wordt.

Jeannette2, voor jou dus nu in de vierde ronde, hoe bevalt de maybe test eigenlijk? En klussen jullie nu om de dag en van wanneer tot wanneer? (als je dit te prive vindt dan hoef je het natuurlijk niet te delen hoor)

Dikke kussen en Groetjes Kimmie

Hoi Dames,

Ik heb even niet zoveel te melden. Ik ben wel even aan het bijlezen, maar probeer even niet zoveel na te denken tot donderdag. Ik heb gelukkig geen bloed meer verloren, dus dat beschouw ik maar als een goed teken.

Jeannette ik ben ook wel benieuwd hoe de maybe baby je is bevallen (ook al heeft het de eerste maand helaas geen zwangerschap opgeleverd). Kun je duidelijk varens zien?
En Kimmie even een paar baaldagen (dat mag als je ongi bent, toch?) en dan weer vol goede moed verder!

Liefs Debbie

Goeie morgen,

Tja, die maybe baby, ik denk dat hij wel werkt. De varens moeten nu nog komen, maar dat zal niet lang meer duren denk ik.
Wij zijn nooit een stel geweest wat het elke dag heeft gedaan.
Dus nu doen we het ook niet om de dag.
Ik denk dat ik dat ook niet vol zou kunnen houden. Voor mij zou de lol er misschien wel af gaan.
Ik weet het niet hoor, het is best moeilijk allemaal.
Maar we proberen het in ieder geval een beetje gericht te doen en daar naast is de rest welkom natuurlijk.

Maar goed, we houden de maybe goed in de gaten, mijn vraagt ook al steeds of ik varens zie, dus die denkt goed mee !

Maar ja, we gaan er gewoon de maand weer tegenaan.....

Veel liefs en duimen voor jullie, Jeannette2

Terug
Bovenaan