Kimmie, Jeannette2, Moi en alle andere dames

Nou zoals gezegd heb ik vanochtend weer een test gedaan. En er zit nog steeds een streepje! Niet meer heeeel vaag, maar nog wel steeds vaag. Ik denk dat ik gewoon niet zoveel HCG hormoon uitscheid of misschien komt het door mijn nachtdienst.
Toch stiekem wel gehoopt dat ik nu een vette streep te zien zou krijgen. Maar ja, er zit nog een streepje en daar ben ik heeeeeel blij mee!!!

Ik blijf voorlopig nog maar even hier meelezen, aangezien er op het decemberforum nog niet veel te beleven is. Alhoewel ik moet zeggen dat het de laatste paar dagen hier ook wel rustig is. Zal wel door het mooie weer komen zullen we maar zeggen.

Alle dames die op weg zijn naar hun NOD: veel sterkte!
En voor de rest: veel plezier met klussen!

Liefs Debbie
 
Hallo,

Ik ben net pas nieuw op deze site, omdat ik en mijn man ook proberen zwanger te worden. Overal zie ik NOD dag staan. Is dit nou Niet Ongesteld Dag?
Of ben ik nu een beetje stom door dat te vragen?

Groetjes Vanessa
 
Hoi Debbie,

Jij alvast gefeliciteerd!!!
Ik denk wel dat je zwanger bent maar net wat je zelf zegt dat je lichaam nog niet veel HCG hormoon heeft aangemaakt.Komt wel goed hoor, ik zou gewoon lekker naar de huisarts gaan en die kan het zeker zeggen.

Succes

en Vanessa,

het is helemaal niet erg dat je niet alle afkortingen weet hoor! ik ben zelf net ook op deze forum maar ik wist al lang van al die afkortingen af omdat ik al zoveel info op verschillende sites hebt opgezocht.
Er zijn ook meer afkorting voor niet ongesteldheid dag, zoal Red Devil Day en ongi...

succes allemaal!!

xxx
 
Hee Debbie,

Je bent gewoon echt zwanger! Leuk joh! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap tegemoet gaat.

Liefs Kiki

P.S. Gezellig dat je hier nog even blijft meelezen

P.P.S. Ja, Vanessa dat betekent NOD inderdaad!
 
Hallo Debbie, je bent gewoon een van die vrouwen die niet meteen heel veel hcg in hun bloed hebben.

Wat je zelf ook al zei, een streep is een streep. Je bent gewoon zwanger. Ik kan me goed voorstellen dat je het nog niet durft te geloven. Ik denk dat ik dat ook wel zou hebben hoor!! Meid, als je echt twijfelt zou je inderdaad de huisarts kunnen bellen en vragen of je bij hem een test mag doen.

Ik ben blij dat je nog even gezellig bij ons blijft kletsen, en dat we dan met zijn drieen (jeannette2 ook natuurlijk) naar het december forum kunnen.

Bij mij zijn de spannende dagen nog niet aangebroken, ik moet pas volgend weekend ongie worden.

Nou meid ik spreek je snel.

Dikke Kus Kimmie
 
Hoi Debbie,

Volgens mij ben je gewoon zwanger. Van harte gefeliciteerd.
Waarschijnlijk komt het door je nachtdienst dat de streep niet zo duidelijk is. Normaal gesproken zit in je ochtendurine een hogere concentratie hcg, omdat je dan een hele nacht hebt geslapen. In die periode heb je dus niets gedronken en gegeten, hierdoor is de concentratie hcg hoger. Aangezien jij vannacht hebt gewerkt en dus ook zult hebben gedronken is de concentratie hcg bij jou minder. Dus ik zou zeggen, ga er lekker van genieten!!!

Liefs,

Visje
 
Echt wel dat je zwanger bent!! Super hoor!!

Ik ga morgen de ha bellen voor een verwijsbrief, wan tmijn cycles is gewoon zo belabberd..Ik ben in Juni vorig jaar met de pil gestopt en werd daarna 5 maanden niet ongi en nu ben ik nog maar 3 x ongi geweest!!!!Zit nu op dag 38 van mijn cycles en mijn temp is nog laag, dus er is nog geen eitje gesprongen!!

Het is dan zo`n lange periode en ik wordt er gewoon niet goed van!! Ik wil gewoon een kortere cycles en een goede eisprong!!!

Ik heb ook al op het december forum gekeken, maar daar hoef je het niet voor te doen ha, ha !! Suf zooitje nog!!!!

Ga er lekker van genieten hoe onwerkelijk het ook is!!

Liefs moi
 
Terug
Bovenaan