Nou zoals gezegd heb ik vanochtend weer een test gedaan. En er zit nog steeds een streepje! Niet meer heeeel vaag, maar nog wel steeds vaag. Ik denk dat ik gewoon niet zoveel HCG hormoon uitscheid of misschien komt het door mijn nachtdienst.
Toch stiekem wel gehoopt dat ik nu een vette streep te zien zou krijgen. Maar ja, er zit nog een streepje en daar ben ik heeeeeel blij mee!!!
Ik blijf voorlopig nog maar even hier meelezen, aangezien er op het decemberforum nog niet veel te beleven is. Alhoewel ik moet zeggen dat het de laatste paar dagen hier ook wel rustig is. Zal wel door het mooie weer komen zullen we maar zeggen.
Alle dames die op weg zijn naar hun NOD: veel sterkte!
En voor de rest: veel plezier met klussen!
Liefs Debbie
Toch stiekem wel gehoopt dat ik nu een vette streep te zien zou krijgen. Maar ja, er zit nog een streepje en daar ben ik heeeeeel blij mee!!!
Ik blijf voorlopig nog maar even hier meelezen, aangezien er op het decemberforum nog niet veel te beleven is. Alhoewel ik moet zeggen dat het de laatste paar dagen hier ook wel rustig is. Zal wel door het mooie weer komen zullen we maar zeggen.
Alle dames die op weg zijn naar hun NOD: veel sterkte!
En voor de rest: veel plezier met klussen!
Liefs Debbie