@Kimmie26/Jiska

A

Anoniem

Guest
Hoi Jiska,

Jammer genoeg heb ik jou vandaag niet eens kunnen spreken. Hoe gaat het met je? Voelde me een beetje rot toen je weg ging omdat ik niet eens heb gevraagd hoe het met je vriendin in Brabant is.

Sorry... liefs Maris

Hoi Maris

Bedankt voor je berichtje. Voor mij viel de dag een beetje tegen.
Heb eigenlijk met niemand gepraat en alleen gezeten.
Gelukkig vond het Mick heel leuk en heb van hem erg genoten!

Als ik wat meer weet over dat gezin laat ik je dat zeker weten.

Fijne avond groetjes Jiska

Hey Jiska!

Waar heb jij gezeten dan? Ik ben ook erg slecht in namen en ineens zoveel kindjes dat de herkenning vrij snel weg was bij mij...

Was in ieder geval neit de bedoeling om niet met je te praten...

X Saskia

Echt heel jammer dat de dag voor jou is tegengevallen. Het is ook zo ontzettend hectisch met veel mensen. En ik neem een volgende keer wel iemand mee die op Feline let, want nu was ik toch ook veel met haar bezig en dat is niet zo handig.

groetjes Maris

Vervelend dat het je tegenviel, dat was natuurlijk niet de bedoeling.

Misschien als  er een volgende forumdag komt we iets van een naamplaatje kunnen organiseren.Klinktmisschien stom maar op een gegeven moment weet je niet meer wie er van het forum is en wie niet.
Ik zag je ookpas toen je gedag kwam zeggen en volgens mij heb ik me niet eens aan je voor gesteld. Echt balen dus, maar volgende keer beter?

groetjes chimene

oh wat erg!
ik heb je ook helemaal niet gezien geloof ik!
sorry,en het is nog wel het naamgenootje!

hoop je de volgende keer te zien en te spreken..

Hoi Jiska,

Ik vind het echt heel erg vervelend dat het zo is gelopen. Ik heb je wel gezien en je mooie Mick ook maar wist gewoon niet dat jullie het waren. We hebben je binnen zien komen maar omdat je niet naar ons toe kwam dacht ik dat je gewoon iemand was die met zijn zoontje kwam spelen. Ik voel me er erg rot onder want het was juist onze bedoeling om iedereen er bij te betrekken en niemand buiten de groep te laten vallen. Helaas is dat dus bij jouw niet gelukt waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik hoop dat we het nog eens over doen en je dan echt weer komt. En dan zullen we er voor zorgen dat de dag voor jou net zo leuk is als dat het nu voor iedereen was

groetjes Linda

Bedankt voor jullie berichtjes. Normaal ben ik altijd een heel sociaal en gezellig dier maar voelde me echt effetjes Remi..... Had ook naar jullie toe kunnen lopen maar iedereen zat al  bij elkaar of werd erbij gevraagt en op een gegeven moment durfde ik niet meer.....Nou jou in ieder geval fijn gevoel om te weten dat het niet met opzet was.

Fijne zondag allemaal groetjes Jiska en Mick

Terug
Bovenaan