kimpansee en de rest

hee kimpansee en de rest,
dat klinkt niet zo top bij jou. ik weet hoe t voelt als je bang bent dat de endometriose weer erger wordt....t is zo frustrerend! ik kan t niet goed voelen omdat ik nooit zo veel pijn heb gehad, dus ik heb geen idee!
En hier heb ik een hele nare zondag: de afscheiding wordt steeds donkerder, de buikpijn begint en de depressie is gearriveerd. sorry dat ik zo zeur, ik voel me heel rot en heb de halve dag al gehuild. ik vind t ook zo vervelend voor mn vriend, die weet niet meer wat ie moet doen....ik weet wel dat ik nog een half tot een heel jaar kan proberen, maar ik heb gewoon geen geduld meer, ik merk steeds meer dat ik mn leven er te veel aan aanpas, dat ik zo weinig mensen wil zien. pffff, ik ga maar even in het zonnetje zitten voor ik iedereen hier depri maak, misschien helpt t...lis

he lis,

vandaag gelukkig geen last van "een pijnlijke baarmoeder"!! wel een zeurende hoofdpijn die ik overigens ook al een weekje met me meedraag. verder alles wel redelijk.

bedoel je met dat je afscheiding steeds donkerder wordt dat ie bruiner/roder wordt?? bedoel je dat je denkt dat je ongi eraan komt??
"gelukkig" heb ik dat nooit dat er een paar dagen voor mijn nod donkere/rode afscheiding komt, anders stond ik helemaal op knappen van de spanning of ik nou ongi zou worden of niet...

hoe lang ben jij bezig?? omdat je zegt dat je nog een half tot een jaar te gaan hebt. wat bedoel je daarmee??

ik hoop dat het zonnetje je goed gedaan heeft en dat je je depri bui een beetje kwijt bent...
ik hoor van je!
xx kimpansee

hoi Lis,

ook ik ben benieuwd hoe bij jou de vork in de steel zit. ook ik heb nooit dat aanloop naar een ongi. Alvast sorry voor de details maar ik voel meestal iets lopen dan snel naar de plee en bingo de rode duivels zijn er!

Ik weet precies hoe je je voelt, maar ik ben dat stadium nu voorbij. Nog een maand en dan zijn wij alweer twee jaar bezig. Waaronder 2 mk's. Ik doe nu helemaal niets en zet het van me af. Wel zit ik in de MMM waar ik 9 aug pas weer hoef te wezen. Dit klinkt erg makkelijk maar het heeft mij wel een lange tijd gekost om hier te komen. Ben nu aan het wachten op mijn ongi, want nu weet ik niet meer wanneer het komt. heb namelijk net een mk achter de rug.

ik hoop dat je de kracht kunt vinden om alles een beetje positief te blijven zien en natuurlijk dat je niet meer zolang hoeft te wachten!!!

Veel liefs Claudy

hoi dames,
bedankt voor jullie reactie.
kimpansee, blij dat t niet meer zo'n zeer doet. ik hoop ook dat t allemaal meevalt daarbinnen!
even uitleg: ik heb in feb een operatie gehad om endometriose weg te laten halen, en daarna een kuur van 3 maanden om de endo ' rustig' te maken gehad. nu mogen we t dus een jaar (als t niet eerder fout gaat ) proberen op de gewone manier. daarom ben ik er ook veel te veel mee bezig: t is zo lang geleden geweest dat er een kans was!!!! (wist in dec. dat ik endo heb) en t voelt een beetje als een tijdbom. alles bij elkaar duurt t hele proces nu ook al meer dan twee jaar. t is om horendol van te worden, maar daar weten jullie alles van!
ja, en ik heb dus altijd eerst een paar dagen bruine afscheiding. is ook wel stressvol ja. eigenlijk weet ik t dan al, maar omdat ik nog nooit zwanger ben geweest weet ik niet of t dan misschien wel evengoed er is...maar goed, ik hoef niet zo hard naar de wc te rennen als jij claudy! en als jij positief kan blijven moet ik t eigenlijk ook wel vind ik...liefs, lis

he lis,

ik ben nu een jaar bezig met zwanger worden, heb ook endo!
helaas voor mij/ons merk ik dat de endo nu in alle hevigheid weer terug komt. ik heb 21ste juli mijn nod, en als ik niet zwanger ben heb ik weer een helse week te gaan!!!

ga nu 2 aug naar gyn toe omdat ik info wil over iui, en hoop dat we daar voor in aanmerking komen....

afwachten dus!

jij succes, wat je zegt over die tijdbom begrijp ik helemaal, zo voel ik het ook wel een beetje (veel).

we horen snel van elkaar
xx kimpansee

Hoi Ladies,

Ja erg he dat ik bijna naar de plee moet rennen, hahaha. Ik vind het zo erg voor jullie dat endo. Is echt pijnlijk heb ik gehoord. Een collega van me had het ook maar bij haar was het zo ernstig dat zij nooit moeder zal worden. Echt vreselijk, gelukkig kunnen jullie dat nog wel.

Lis,

Ik kan nu positief blijven ja maar dat duurde wel even. Ik hoop dat jou het ook lukt. Maar doe het in je eigen tempo anders val je keihard terug. En dat wens ik niemand toe.

Liefs Claudy

lieve claudy,

ik moet ff reageren....
ik/wij hopen moeder te mogen worden....maar (ik spreek nu voor mezelf) ook ik kan door mijn endo misschien kinderloos blijven.....

ik hoop het niet!
gelukkig is er tegen mij nog niet gezegd dat ik nooit kinderen zou kunnen krijgen. misschien hebben ze dat bij je collega al wel gedaan!

xx kimpansee
tot gauw weer.

Terug
Bovenaan