kimpansee en iedereen behalve ...anoniem...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.....

Ben net terug van het tuinfeest...Ik heb het nog lang volgehouden vind ik zo na een operatie...
Mijn mannetje vroeg wel 10 keer of het nog ging... lief he... en ik was zoooo trots om te zeggen dat het heerlijk was om weg te zijn!!
Ik ben gewoonweg geen mens om achter de geraniums te zetten...

Kimpansee ik hoop maar dat je niet geschrokken bent van alle berichten hiervoor.. iemand heeft blijkbaar een hekel aan mij, terwijl ik niet het idee heb dat ik iets verkeerds gedaan heb...

Op het andere forum heb ik voor jou nog een bericht over MESA-PESA achtergelaten..

Lieve meiden ik bedoel het echt niet verkeerd hoor!!! en als ik iets verkeerds schrijf.. zeg het me dan... alhoewel ik denk dat die anoniem gewoon iemand zoekt om te pakken te nemen... Nou aan mij heeft die dan de verkeerde want ik negeer het gewoon... heeft ie ook geen lol...

HEEEEEL veel leifs Lill.

he lill,

ook nog zo laat wakker!!
we komen net thuis van barbeque bij mijn ouders!!

kheb verder nog nix gelezen, dus weet niet wat de/een anoniem allemaal heeft geschreven, dat ga ik nu ff lezen!

truste lieverd
xx kimpansee

He Lill,
Fijn dat het feestje goed bevallen is! ben je er toch even uit he??

Ik heb het gevoel dat die anoniem hier eigenlijk niet thuishoort...w.s zou ze dat erg graag willen. Jammer,dat ze zo op jou reageert,want op een gegeven moment wordt het een beetje kinderachtig. Sommige mensen zijn gewoon verbittert door at ze hebben meegemaakt;kan ik best begrijpen,maar daar moet je geen anderen bij betrekken of het op ze afreageren.
Het komt erg kwetsend over.

Ik probeer het altijd op een andere manier te lezen (positief) al is dat in het geval van de reactie op kimpansee wel moeilijk. Affijn, we zijn allemaal volwassen,maar kimpansee kent haar mannetje zo langzamerhand toch ook wel!
en ik zou ook niet meteen van het ergste uitgaan...zoals ik al zei;het is w.s een bacterie(die wij wel vaker hebben als vrouw) wat een schimmeltje is geworden o.i.d. en belangrijk: goed te behandelen.

Kimpansee en Lill; nog een fijn weekend he? en gewoon over die berichtjes heen lezen!
gr. petra

Hoi Kimpansee en Lill,
Inderdaad je niets aantrekken van die nare berichten. Echt schandalig hoe mensen over jouw vriend/man praten.
Gelukkig weet jij wel beter.

Sterkte allebei met alles
xxx kanjer

Terug
Bovenaan