kimpansee is er weer!

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

hier kimpansee weer eens!
ik ben al errug lang niet meer hier geweest. dit komt door meerdere dingen. we hebben slecht nieuws te verwerken gehad (voor de dames die hier langer zijn, die weten het wel) voor de rest zal ik dat ff kort toelichten: mijn vriend heeft geen zaadcellen meer in zijn sperma. hij is 2 jaar geleden geopereerd (hersteloperatie na sterilisatie) we weten nu dus bijna zeker dat het is dichtgegroeid!
we moeten 2 dec naar het universitair ziekenhuis in nijmegen toe. afwachten dus (what else is new!!!)

verder heb ik promotie gemaakt op mijn werk, dus erg druk druk druk! maar ontzettend leuk!

en wat mijn meeste energie opslokt is dat het dochtertje van mijn vriend in "ons" leven is gekomen. hij heeft haar 2,5 jaar niet mogen zien, en nu ineens mag het wel van zijn ex!
ik heb het hier zo ontzettend moeilijk mee.............!!!

niet met zijn dochter, maar wel met de situatie! wat wil zijn ex in 1 x?? wij zijn ook met kids bezig, dat is voor mij nu erg moeilijk geconfronteerd te worden met zijn kind! hoe moet dat in de toekomst? hoe gaat het met ons en onze relatie? veranderd er nu veel etc etc etc.
ik huil veel, en heb het dus erg moeilijk op het moment. mijn vriend is zo ontzettend lief voor me, echt waar! terwijl ik vind dat ik dat niet verdien, want ik huil/heb verdriet om dat zijn ex en kindje in ons leven komen! ik kan het jullie niet goed uitleggen wat ik bedoel/voel, en ik hoop niet dat jullie me verkeerd begrijpen. ik vind het super dat ie zijn dochter weer mag zien! en ik zal HAAR ook met open armen ontvangen, maar zijn ex zie ik niet zitten. hij zelf ook niet gelukkig, maar hij wil zo graag zijn kleine meisje zien!
we zien wel wat de toekomst gaat brengen. op 12 december mag hij haar weer ontmoeten! ik laat wel wat weten, ook als er andere ontwikkelingen zijn natuurlijk........

en er is zoveel meer gebeurd dat ik het niet eens op kan noemen!
ik ben een tijdje geleden hier geweest en las dat anne33 haar relatie was verbroken!! jeetje!

hoe is het met lill? met biaggi?? met cairo?? en sorry dames als ik ff jullie namen kwijt ben!! bea?? inge??

ik hoop dat het lekker met jullie gaat, en hopelijk zijn jullie niet meer hier want dat betekend dat jullie zwanger zijn!

lieve dames, ik hou me nog steeds een beetje afzijdig, maar af en toe kom ik eens kijken hier!

tot gauw weer eens!
xx kimpansee

Kimpansee,

ik ben een moeder van twee kinderen, mijn ex is weggegaan terwijl ik zwanger was van onze derde, dat eindigde in een miskraam.

Bij mij heeft altijd voorop gestaan dat mijn kinderen omgang met hun vader verdiende. Dit is heel moeizaam verlopen, mede door de vriendin van mijn ex. Mijn kinderen voelen zich niet welkom bij haar. Maar ze willen wel hun vader zien. Ik zie hoe mijn kinderen verscheurd worden. Het contact tussen mijn ex en mijzelf is minimaal, maar voldoende om elkaar over bepaalde dingen op de hoogte te houden. De vriendin van mijn ex zie ik nooit en spreek ik nooit. Wij voelen beide die behoefte niet.

Ik begrijp dat jij het moeilijk hebt, ineens word je leven overhoop gegooid, maar probeer je in te leven in het kindje van je ex. Zij moet ineens weer naar haar vader toe die zij zo lang niet heeft gezien, en dan die vreemde vrouw. Tuurlijk voel je je tegenstrijdig, zeker omdat er nog ander verdriet mee speelt, echter dat verdriet staat helemaal los van het kindje wat hij al had, en de ex.

Als je de behoefte voelt om buiten deze site om te "praten" (mailen) over je gevoelens, laat dan je e-mail adres even achter, ik wil je graag steunen.

Miep

Hoi hoi,ik vindt het zo erg voor je allemaal,ik heb je gevolgt hier,en meid wat heb je allemaal moeten doorstaan,geef niet op he,de wonderen zijn de wereld nog niet uit.ik kan begrijpen dat je het er moelijk mee hebt,je wilt ook gewoon een kindje wat van je zelf is,en van een ander is toch anders,maar ik weet zeker dat je van dat meisje heel veel zal gaan houden,meid kop op he ik leef erg met je mee gr manuela

thanx voor jullie steun! dat kan ik heel erg goed gebruiken!

manuela, jij ook veel succes weer! ik geloof dat jij hier ook al een tijdje mee forumt??!!

tot snel
xx kimpansee

miep, ik heb een bericht voor je achter gelaten, dit zul je waarschijnlijk wel al hebben gelezen!
xx

he kimpansee,
goh, er wordt je niet veel bespaard he? Het komt allemaal zo tegelijkertijd!
Als ik je zo hoor ga jij in ieder geval hartstikke je best doen om die kleine er bij te laten horen!
Maar ik kan me (na 21/2 jaar proberen zelf) helemaal voorstellen dat t wel heel moeilijk is om er mee geconfronteerd te worden. Nee, eignelijk kan ik me niet helemaal de situatie inbeelden natuurlijk. ik maak t niet mee. ik denk dat je best mag toegeven dat je t er moeilijk mee hebt. voel je niet schuldig, want dit betekent toch niet dat je niet je best gaat doen?
Ik hoop dat je een beetje rust er in kan vinden en dat ' als het allemaal een beetje loopt' het erg mee gaat vallen en allemaal natuurlijk in jullie leven gaat horen en dat er voor jullie helemaal niets in je relatie verandert. probeer daar vertrouwen in te hebben! veel sterkte de komende tijd,
lis
ps nee nog steeds niet zwanger, maar van de gyn gehoord dat we t een jaar kunnen proberen na de endo-operatie ipv een half jaar zoals ik dacht...geeft wat lucht. maar ik voel de ongi al weer aankomen. bahbah, lis

Lieve Kimpansee

Ik begrijp precies wat je moet voelen, schaam je alsjeblieft niet voor die gevoelens. Het is nu jouw vriend en jullie zijn bezig zwanger te worden. Al willen we natuurlijk allemaal het beste voor die kleine meid van 4, het is niet jouw eigen kind en op die ex zit je niet te wachten. Het lijkt me erg moeilijk en ik vind het heel knap dat je het allemaal aan kunt. Mensen hebben het vaak over de kinderen - en terecht - maar ook voor de 'nieuwe'vrouwen die met de 'oude' kids om kunnen gaan, mag best eens respect worden getoond.

Ik ben zelf al drie jaar helemaal gek van een collega, en hij van mij. Hij zit gevangen in een ongelukkig huwelijk en zou zo weggan, als er geen kleintje was. Nu wil hij ondanks dat ook voor een relatie gaan, maar dat zou ik niet kunnen, een relatie met een vader van een kleintje, die niet loskomt van zijn ex. En dan zelf al een jaar bezig zijn zwanger te worden. Gelukkig heb ikzelf een lieve vriend met wie ik dolgraag oud wil worden. En daarom zet ik deze collega uit mijn kop. Maar ergens blijft het knagen. Wat als we elkaar eerder ontmoet hadden? wat als hij geen kind had?

Ik wens je heel veel sterkte, en vind je echt een topwijf dat je dit allemaal trekt! En gefeliciteerd met je promotie, he!

Martine

hoi kimpansee,

pff nou dat is inderdaad heel erg moeilijk zeg, dat dat kindje nou juist nu weer in jullie leven komt. Ik kan me je dubbele gevoel heel goed voorstellen. Maar waarschijnlijk heb je ook het verdriet van je man/vriend gezien wat hij had toen hij haar nooit meer mocht zien. En zijn ex? hoef je toch ook niets mee, ok ze is de moeder van zijn kind, en verder? niets. Daar moet je je gewoon lekker voor asluiten. Doe ik ook. Mijn vriend heeft ook een heel lief dochtertje en een vreselijke ex die hem het leven nog steeds constant zuur probeert te maken. Wij trekken ons daar niets meer van aan, hij haalt haar op en brengt haar terug, overlegd wat nodig is en geniet van zijn dochter.
Heel veel sterkte meid, en toch wel goed voor je denk ik dat je je wat afzijdig houdt van deze site, opdat je je toch wat meer kunt concentreren op je baan enzo....

groetjes sandra

hoi Kimpansee,
het is lang geleden dat ik op dit forum zat, maar je naam herkende ik nog. ik was benieuwd of er nog bekende namen op zaten en hoe het nu gaat. ja ik ben ondertussen wel zwanger geworden.
Wat een rot verhaal van je zeg. is er voor jullie nog mogelijkheid om zelf een kindje te krijgen? Dat zou helemaal tof zijn. Ik kan me voorstellen dat je je onzekerbent over die ex en wat ze wil. Nu wordt je wel geconfronteerd met het kindje van je vriend. probeer wat miep ook zegt je in te leven in het kindje van je ex. Het zal voor dat kindje ook moeilijk zijn ineenkeer weer naar haar vader. Misschien mag je een mooie plek in haar leven krijgen en dat kindje in het leven van jou.
sterkte joh.liefs
lies.

Terug
Bovenaan