kimpansee is er weer!

hoi dames,

da's lang geleden!
er is bij mij zoveel gebeurd, en ik heb dus ff geen tijd gehad voor het forum! ook omdat we nog moeten wachten op alle onderzoeken die gaan komen bij mijn vriend, heb ik het forum niet vaak meer opgezocht.

ik hoop dat alles goed met jullie gaat! en wat ik zo ff vluchtig kon lezen gaat het tot nu toe heel erg goed met je SUUS! wat geweldig man! 7 eitjes! da's heel erg goed nieuws!! ik hoop ontzettend dat het allemaal op zijn plekkie blijft zitten! het is jou en je man absoluut gegund!!

het hoe en wat vertel ik nog wel een x, voor de dames die niet kunnen wachten en nieuwsgierig zijn naar mijn verhaal, kijk dan ff op zwanger worden forum (ik ben niet handig op de pc dus wist niet hoe ik het kon knippen en plakken zeg maar!)
wat ik wel kan zeggen is dat ik het op het moment erg moeilijk heb.

ik lees jullie snel weer, dan klets ik jullie wel verder bij, en jullie mij hoop ik!

tot gauw!
xx kimpansee

Hoi meissie!

Ik kan niet lang typen want ik zit op mijn werk maar ik wil je even laten weten dat ik het erg rot voor je vind dat je het erg moeilijk hebt op dit moment.
Hopenlijk helpt dit een klein beetje!
Dikke kus Inge (ja ik zit hier ook nog steeds helaas)

PS linkermuisknop indrukken en de tekst arceren. Vervolgens de rechtermuisknop drukken en copy (of kopieren) kiezen. Met de cursor in het document of op het invulscherm van het forum gaan staan. Weer op de rechtermuisknop drukken en paste kiezen. (plakken)

hoi Kimpansee,

fijn dat je er bent. Vervelend dat je het soms zo moeilijk hebt, maar je bent niet alleen! Ik had het vorige week ook heel moeilijk, ik werd voor de 100ste keer ongi..

Ik kon je berichtje niet vinden bij de andere Forum?

Heel veel sterkte

Marielle

Hoi Kimpansee, ben blij je hier weer te zien (eigenlijk zag ik je liever op een ander forum!) Ik kan me goed voorstellen dat je hier effe niet kwam, weet je al wanneer je wat meer weet over die allerlei onderzoeken? Meid ik hoop ook voor jou dat er snel een rose wolk voorbij komt drijven, zal wat virus die kant op sturen, dan kan ook jij er op springen.
Ga effe op het ander forum lezen hoe het met je gaat.

Liefs Molly.

hoi lieve dames,

inge, thanx voor de tip, ik zal het eens proberen ondanks dat ik geen pc wonder ben haha!

molly, gefeliciteerd joh! wat gaaf! eindelijk een kleintje voor jullie! geniet er lekker van!

marielle, ik snap wat je bedoelt.....voor de 100 ste x ongi, maar daar schort het bij mij nu niet aan. dat ik ongi wordt weet ik nu wel. onze kansen zijn zo klein (zonder hulp) dat ik er niet vanuit ga dat ik/we gewoon zwanger worden. ik weet dus al dat ik ongi ga worden zeg maar!

lieve meiden, tot gauw!
xx kimpansee

Hee Kimpansee!!

Da's inderdaad lang geleden, maar nu ben je er gelukkig weer!

Wat rot voor je dat in een moeilijke periode zit nu...hopelijk zijn alle uitslagen positief voor jullie!
Ik kon je berichtje op het andere forum niet vinden.

Ben zelf nu ook meer op een ivf-forum te vinden (vandaar dat ik nu ook zo laat reageer) omdat ik nu in de wachtweken zit van mijn 1e poging. Alles is tot nu toe goed gegaan en redelijk meegevallen, nu het eindresultaat nog!!
We zullen zien!

Sterkte he meis,
je weet ons hier te vinden,
dikke kus, Suus

Terug
Bovenaan