he anne33
ja hier is ik dan!!!
met goed nieuws geloof ik.....
de gyn vond het een reele vraag (jaja vakjargon he!) dat we iui wilde. we gaan nu de laatste onderzoekjes etc doen zodat we met iui kunnen beginnen. op welke termijn dat gebeurt weet ik niet.
morgen heb ik een afspraak om 8.40 voor een samenlevingstest (weet er nog niet zoveel van dus dat ga ik zo ook maar eens vragen op het forum) dus we "moeten" vanavond klussen hahaha.
verder wil hij het zaad van mijn vriend nog een x testen, verder weet ik niet wat ie van plan is.....dus wanneer precies iui weet ik niet, maar wel snel hoop ik!!
stewardes.....da's een veelzijdige baan!! zeker nu met al die meestal vrolijke vakantiegangers!! of heb ik het mis????
wij gaan de 18e vanaf schiphol met dutchbird of transavia....werk je daar bij toevallig??? als dat zo is ga ik als we vliegen aan iedere stewardes vragen of ze anne heet hahahaha! ik doe t echt hoor!!!
ik ben trouwens 26 en mijn vriend jim is 33 (jou leeftijd dus) en jou partner?
jij heel veel succes ook morgen bij de gyn, ik laat je morgenavond wel weer wat weten!!
en nee, mijn woonplaats eindigt niet met sch. laatste tip ;-) :
begint met een V heeft 13 letters en eindigt op een K. ligt aan de grens bij limburg maar nog net in noord-brabant. vanuit nijmegen kom je er als je op de snelweg rijd langs....(richting limburg rijden dan...)
tot snel/horens
xx kimpansee